مشاورۀ فردی رایگان در سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای کتابخانۀ مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره)
۱۴۰۰-۰۸-۱۱
مشاورۀ فردی رایگان در سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای کتابخانۀ مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره)
کتابخانۀ مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) وابسته به آستان قدس رضوی، سه‌شنبۀ هر هفته با حضور روان‌شناسان و مشاوران خانواده، خدمات مشاورۀ فردی را در سطوح مختلف به صورت رایگان در اختیار خانواده‌های مشهدی می‌گذارد.

 

به گزارش گنجینۀ رضوی، مسئول امور كتابخانه مجتمع فرهنگي و هنری امام خميني(ره)، از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد از آغاز طرح سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای در این مرکز خبر داد.

علیرضا ارجمندی اظهار کرد: این طرح با همکاری مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی و سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به صورت ثابت و کاملاً رایگان در این مرکز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه كتابخانه مجتمع فرهنگي امام خميني(ره) ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان تا دورۀ کنکور است، از آغاز این طرح هم‌زمان با روز نوجوان و روز دانش‌آموز در این کتابخانه سخن گفت و تصریح کرد: این مشاوره‌ها به صورت فردی و در اتاقی اختصاصی است.

ارجمندی این مشاوره‌ها را با محورهای گوناگونِ فردی، تحصیلی، خانواده و تربیت فرزند خواند و افزود: افراد خانواده در گروه‌های سنی متفاوت می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان بهره‌مند شوند.
وی با تأکید بر اینکه کتابخانه‌های هر منطقه باید پاتوق فرهنگی آن منطقه باشد، گفت: این طرح از این هفته به صورت پیوسته در سه‌شنبه‌های هر هفته از ساعت 9تا 14 ادامه خواهد داشت.
او همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب‌های روانشناسی با محوریت کتاب‌درمانی در این مرکز در سه‌شنبه‌های هرهفته خبر داد.

گفتنی است، کتابخانۀ مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی است که از سال 1379 در یکی از مناطق کم‌برخوردار مشهد به آدرس خیابان خواجه‌ربیع23 آغاز به کار کرده است. این کتابخانه با مجموعه‌ای از منابع چاپی و دیداری‌شنیداری در موضوعات مختلف، بخش تخصصی کودک و همچنین با سالن‌ها، خدمات، کتاب‌های درسی و کمک درسی ویژۀ نوجوانان، پاسخگوی نیازهای مطالعاتی بخش گسترده‌ای از کودکان و نوجوانان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید