برپایی نمایشگاه کتاب «ایمنی با آگاهی» در کتابخانه وابسته آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی(ره)
۱۴۰۰-۱۰-۰۵
همزمان با روز ایمنی؛
برپایی نمایشگاه کتاب «ایمنی با آگاهی» در کتابخانه وابسته آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی(ره)
به‌مناسبت فرا رسیدن پنجم دی ماه، روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، نمایشگاهی از کتاب ‌و نرم افزار با عنوان «ایمنی با آگاهی» همراه با معرفی اجمالی این منابع درکتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی (ره) وابسته به آستان قدس رضوی دایر شد.

 

به گزارش گنجینه رضوی، علی وظیفه‌دان؛ مسئول امور کتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی(ره) آستان قدس رضوی با اعلام نمایش80 عنوان منابع چاپی و دیجیتالی در این نمایشگاه با موضوع بلایای طبیعی و اقدامات پیشگیرانه اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با روز ایمنی افتتاح شد و تا 8 دی ماه در محل کتابخانه برای عموم علاقه‌مندان دایر است.
وی، افزایش سطح آگاهی مراجعان، ترویج فرهنگ ایمنی و معرفی منابع و  متون  با موضوع مرتبط را هدف از برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
مسئول امور کتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی(ره) آستان قدس رضوی ابراز کرد: «خطرات زلزله را کاهش دهیم»، «زمین لرزه ها»، «ایمن سازی در برابر زلزله»، «بهداشت در بلایا» برخی از عناوین کتاب‌های این نمایشگاه و «سیاره زمین»، «خشت اول»، «آموزش استفاده از کیف امداد و نجات» و «مدیریت بحران» بخشی از نرم افزارهای به نمایش گذاشته در این نمایشگاه است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید