فایرفاکس
۱۳۹۷-۰۸-۲۳
نسخه 64 فايرفاكس، با قابليت هاي جديد منتشر مي شود
در ادامه قصد داريم مهم ترين قابليتي كه در نسخه 64 فايرفاكس شاهد آن خواهيم بود را با هم مرور كنيم

فايرفاكس يكي از محبوب ترين مرورگرهاي حال حاضر است كه اخيراً نسخه 63 آن در اختيار كاربران قرار گرفته است و به خوبي هم در بين طرفداران فايرفاكس گسترش يافته است. با اين وجود اين كمپاني به سرعت بعد از انتشار نسخه 63، به فكر انتشار نسخه 64 فايرفاكس افتاده است و در نظر دارد كه اين نسخه را در تاريخ 11 سپتامبر يعني 20 آذر منتشر كند.

فايرفاكس در نظر دارد تا نسخه جديد مرورگر خود را با تغييرات زيادي همچون تغيير در طراحي ظاهري و همراه با قابليت هاي بسيار ديگري منتشر كند. در ادامه قصد داريم مهم ترين قابليتي كه در نسخه 64 فايرفاكس شاهد آن خواهيم بود را با هم مرور كنيم.
 
حذف افزونه ها در فايرفاكس
يكي از مشكلات فايرفاكس، پيچيدگي حذف افزونه ها بود. در نسخه هاي قبلي اين مرورگر براي حذف افزونه ها بايد به تب extention و قسمت Add-ons managmet مراجعه مي كرديد. اين در حالي است كه در نسخه 64 فايرفاكس، دقيقاً زير گزينه Manage Extention، يك گزينه به نام Remove Extention اضافه خواهد شد كه از طريق همين گزينه، به صورت مستقيم و تنها با يك كليك ساده مي توانيد افزونه هايي كه نيازي به آن ها نداريد را حذف كنيد.

 
گزينه remove extention در نسخه 64 فايرفاكس

به علاوه در اين نسخه از مرورگر فايرفاكس، هر يك از افزونه ها به شكل يك بخش مجزا و شبيه به يك كارت نمايش داده مي شود بنابراين به سادگي مي توانيد افزونه ها را مديريت كنيد.

 
مديريت راحت افزونه ها در فايرفاكس

 

https://faceit.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید