1
۱۳۹۶-۱۰-۱۳
چگونه مي توان از نمايش رمز عبور در ويندوز هشت جلوگيري كرد؟
دكمه اي (با آيكن يك چشم) در قسمت وارد كردن رمز عبور قرار دارد كه با كليك روي آن كاراكترهاي واقعي وارد شده به عنوان رمز عبور نمايش داده مي شوند .

در ويندوز 8 به هنگام وارد كردن رمز عبور در اپليكيشن هاي مختلف، رمزها به شكل دايره نمايش داده مي شوند و قابل خواندن نيستند. اما دكمه اي (با آيكن يك چشم) در قسمت وارد كردن رمز عبور قرار دارد كه با كليك روي آن كاراكترهاي واقعي وارد شده به عنوان رمز عبور نمايش داده مي شوند و ديگر به صورت دايره اي نخواهند بود.

در صورتي كه علاقه اي به اين ويژگي نداريد و ترجيح مي دهيد امنيت ويندوز خود را بالاتر ببريد، در روش زير به نحوه غيرفعال كردن اين امكان و حذف اين دكمه خواهيم پرداخت.
براي اين منظور در محيط Run عبارت gpedit.msc را وارد كنيد. اكنـون در پنجره باز شده Local Group Policy Editor از قسمـت سمت چپ پنجره به مسير زير برويد:
User Configuration\Administrative Templates\Windows Components\Credential Interface
حال از قسمت ديگر پنجـره روي Do not display the password reveal button دوبار كليك كنيد. در پنجره جديد باز شده گزينه Enabled را انتخاب كرده و OK كنيد.
در نهايت مجدد وارد Run شويد و دستور gpupdate /force را وارد كرده و Enter بزنيد. اكنون در صورتي كه اقدام به وارد كردن يك رمز عبور كنيد خبري از دكمه نمايش دهنده رمز عبور نيست.

براي بازگرداني به حالت قبـل نيـز مي توانيد مجدد با طي همين مسير، Do not display the password reveal button را انتخاب كرده و در آن روي گزينه Disabled كليك كنيد.

http://www.beytoote.com

 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید