۱۳۹۴-۱۱-۱۸
«اپل مپ» محبوبتر از« گوگل مپ»
در حال حاضر میان کاربران دارای آیفون و آی پاد «اپل مپ» پرطرفدارتر از« گوگل مپ» است.
به گزارش لیزنا، شرکت اپل از زمان شروع پروژه اپل مپ یعنی سه سال قبل به دنبال رفع نواقص این برنامه بوده است. اپل مپ یک نرم افزار کاربردی ناوبری است که به صورت پیش فرض جزء ابزارهای اپل بوده و استفاده از آن در حال افزایش است.
 
 در ابتدا، بسته نرم افزاری اپل مپ شامل چندین اشتباه در مورد مسیرهای نادرست و تصاویری اشتباه از مکان های مختلف بود. این اشتباهات و نواقص باعث تمسخر شرکت اپل و مزیتی برای برنامه های رقیب مانند گوگل مپ شد. برخی معتقدند که این مشکلات و ناتوانی اپل در ایجاد نرم افزاری با کیفیت پس از مرگ استیو جابز یکی از بزرگترین بنیانگذاران شرکت به وجود آمد.
 
بعد از این سقوط ناگهانی، شرکت اپل از تمام کاربرانش عذرخواهی کرد و خطاهای موجود در برنامه را رفع کرده و ویژگی های جدیدی را مانند مسیرها و جهت های حمل و نقل عمومی را به نرم افزار اپل مپ افزود. علاوه بر این، اپل مپ مزیت های بیشتری نسبت به گوگل مپ در سیستم عامل های iOS دارد. برای مثال اپل مپ در iOS به عنوان پیش فرض و به صورت سرویس ناوبری ساخته شده است. در صورت استفاده از گوگل مپ در این سیستم عامل، نرم افزار مزبور باید به صورت دستی بر روی دستگاه شما نصب شود؛حتی اگر اپل مپ به صورت پیش فرض بر روی سیستم وجود داشته باشد.
 
البته لازم به ذکر است که گوگل مپ همچنان به عنوان برنامه پیشرو در زمینه نقشه ها و تعیین مسیر شناخته می شود، چرا که هم سیستم عامل های اندروید و هم iOS می توانند از آن استفاده کنند در حالی که اپل مپ محدود به دستگاه هایی با سیستم عامل iOS است.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید