۱۳۹۳-۰۷-۱۰
نرم‌افزارهای شکرستانی عرضه خواهند شد
به زودی، نرم‌افزارهای شکرستان برای افزایش مهارتهای هنری کودکان و نوجوانان عرضه خواهند شد. به گزارش خبرگزاری فارس، حامد میرزاحسینی ، معاون آفرینش‌های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به استفاده کودکان و نوجوانان از گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و تبلت‌ها، برنامه‌ریزی برای ارایه نرم‌افزارهای مناسب این رده »
به زودی، نرم‌افزارهای شکرستان برای افزایش مهارتهای هنری کودکان و نوجوانان عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حامد میرزاحسینی ، معاون آفرینش‌های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به استفاده کودکان و نوجوانان از گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و تبلت‌ها، برنامه‌ریزی برای ارایه نرم‌افزارهای مناسب این رده سنی، در دستور کار حوزه هنری کودک و نوجوان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، از زمستان سال ۱۳۹۲، رایزنی برای تعیین نرم‌افزارهای مناسب آغاز گشت و پس از شناسایی شرکت توانمند در این عرصه، فرآیند طراحی و تولید چند نرم‌افزار آغاز گشت.

معاون آفرینش‌های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان تصریح کرد: نرم‌افزارهای ذکرشده در مرحله بررسی و تایید توسط دو بازار اصلی ارایه برنامه‌های تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها هستند و براساس سیستمهای عامل اندروید، آی او اس و ویندوز، تولید شده‌اند.

میرزاحسینی تاکید کرد: نسخه اولیه و آزمایشی یکی از این نرم‌افزارها با نام «نقاشخانه شکرستان» ، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد و بازخوردها برای اصلاح نرم‌افزار از مخاطبان ، دریافت گردید.

معاون آفرینش‌های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان در پایان اظهار داشت: در آبان ماه سال جاری، نرم‌افزارهای شکرستان، رسماً رونمایی و عرضه خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید