ویندوز 10
۱۳۹۵-۰۸-۰۶
ویندوز 10 با قابلیت My People اجتماعی تر می شود
طبق آخرین اخبار رسیده از کنفرانس در حال برگزاری مایکروسافت، برورسانی Creator ویندوز 10 تا حدود زیادی اجتماعی شده است.
طبق آخرین اخبار رسیده از کنفرانس در حال برگزاری مایکروسافت، برورسانی Creator ویندوز 10 تا حدود زیادی اجتماعی شده است. این شرکت یک قابلیت جدید به نام "My People" را به نمایش گذاشت که مهم ترین مخاطبین شما را مستقیماً به بخش نوار ابزار موجود در پایین دسکتاپ اضافه می کند. بنابراین از این پس به راحتی قادر خواهید بود توسط اپلیکیشن های پیام رسان مختلف به آنها پیام ارسال کنید و مطالباتان را به اشتراک بگذارید. حتی از این طریق قابلیت دریافت اموجی ها را روی صفحه در اختیار دارید.

هدف اصلی قابلیت "My People"، قرار دادن افراد مهم زندگی شما درست در جلوی چشم شما و در داخل رابط سیستم عامل است. در مورد به اشتراک گذاری تصاویر نیز می توان گفت که تمرکز اصلی "My People" روی انتخاب مخاطب خواهد بود نه روش ارسال تصویر! بنابراین در هنگام انتخاب یک عکس برای ارسال، در ابتدا لیستی از مخاطبین برایتان ظاهر خواهد شد.

نکته قابل توجه در این قابلیت جدید، سوییچ بی دردسر بین اپلیکیشن های پیام رسان است و کاربران این اجازه را دارند که پیام خود را توسط اپلیکشن دلخواه خود به دیگران ارسال کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه نداشته باشند.

قابلیت My People هم اکنون با ایمیل، اسکایپ، اپلیکیشن پیش فرض پیام رسان ویندوز و اندروید سازگاری دارد و در آینده با Skype for Business و ایکس باکس لایو نیز کار خواهد کرد.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید