۱۳۹۴-۱۱-۱۷
ویندوز ۱۰ و امکان اشتراک شبکه و اتصال به شبکه های اشتراکی
ویندوز ۱۰ امکان اشتراک شبکه و اتصال به شبکه های اشتراکی با استفاده از ویژگی های جدید Wi-Fi Sense در اختیار کاربران قرار داد.
به گزارش لیزنا، ویندوز ۱۰ ویژگی های جدیدی را برای اشتراک آسانتر شبکه ها با استفاده از وای- فای طراحی کرده است. با استفاده از امکانات جدید نیازی به اعلام  رمز عبور شبکه وای- فای به کاربران دیگر نیست. این ویژگی با هدف آسان ساختن اشتراک گذاری اتصال اینترنتی شما با دوستانتان است و امکان استفاده از وای فای تان را بدون نیاز به رمز عبور فراهم کرده است.
 
امکان استفاده از این ویژگی تنها برای دوستانی که در لیست فیس بوک، اسکایپ و Outlook شما قرار دارد، فراهم شده است. متاسفانه امکان انتخاب و گزینش افرادی که می خواهید از اتصال شما استفاده کنند، وجود ندارد و تنها می توانید فهرستی را فعال یا غیر فعال کنید. برای مثال می توانید امکان استفاده از اتصال اینترنتی را برای دوستان اسکایپی خود فعال و برای دوستان فیس بوکی تان غیر فعال کنید.
 
بر اساس اعلام سی نت، ویژگی جدید وای- فای در ویندوز ۱۰ دو کار انجام می دهد: امکان اشتراک شبکه وای فای خود با کاربران دیگر و امکان اتصال به شبکه های اشتراکی با استفاده از اتصال خود. استفاده از این ویژگی می تواند برای افرادی که بارها رمز عبور شبکه خود را که توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، تغییر می دهند؛ مفید باشد.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید