1
۱۳۹۷-۰۱-۲۱
چگونه خطاي Device Is Not Certified By Google را در اندرويد برطرف كنيم؟
براي اين كه خطاي Device Is Not Certified By Google را برطرف كنيد، بايد با استفاده از يك اپليكيشن ديگر به نام Device ID آيدي مذكور را براي دستگاه خودتان پيدا نماييد.

گوگل همه ي دستگاه هاي اندرويدي را ملزم به رعايت پيش نيازهايي كرده است كه در سند تعريف سازگاري (CDD) وجود دارد و براي هماهنگ بودن با اپليكيشن هاي پيش فرض گوگل از جمله اپ پلي استور ضروري مي باشد. دستگاه هايي كه اين پيش نيازها را رعايت نكنند، از نظر گوگل ايمن نيستند.

البته كاربران اين دستگاه ها مي توانند با دانلود فايل هاي APK از گوگل پلي و نصب آن ها اين برنامه ها را دريافت كنند ولي همچنان قادر به وارد شدن به اين اپليكيشن ها نخواهند بود. دليل اين اتفاق اين است كه گوگل در حال حاضر به دنبال تبيين تدابيري براي مسدودسازي دستگاه هاي تاييد نشده است. به همين دليل برخي از كاربران خطاي Device Is Not Certified By Google را دريافت مي كنند. خوشبختانه به لطف توسعه دهندگان XDA به راحتي مي توانيد اين خطا را برطرف كنيد.

بررسي تاييديه ّي دستگاه
اگر با خطاي Device Is Not Certified By Google مواجه شده ايد، دستگاه شما هم تاييد نشده است. اگر در هنگام راه اندازي دستگاه اين خطا را نديديد، شايد بعداً هم آن را نبينيد، اما اگر نمي توانيد از پلي استور اپليكيشن نصب كنيد يا وارد اكانت گوگل خود شويد، بدانيد كه علت اين اتفاق همين عدم تاييد بوده است.

براي بررسي وضعيت تاييديه ي دستگاه، اپليكيشن گوگل پلي استور را از يك منبع خارجي دريافت و نصب كنيد (البته اگر آن را بر روي دستگاه خود نصب نداريد). بعد از نصب اين برنامه نمي توانيد وارد آن شويد، ولي از منوي بالا چپ، به بخش Settings برويد. سپس وارد قسمت Device Certification شويد.
 
 Device Is Not Certified By Google

رفع خطاي Device Is Not Certified By Google 
اپليكيشن گوگل پلي استور به دنبال يك آيدي به نام GFS Device-ID مي گردد. اين آيدي در دستگاه هاي تاييد نشده قابل پيدا شدن نيست و به همين دليل دانلود اپليكيشن و ورود به اكانت گوگل امكان پذير نمي باشد. براي اين كه خطاي Device Is Not Certified By Google را برطرف كنيد، بايد با استفاده از يك اپليكيشن ديگر به نام Device ID آيدي مذكور را براي دستگاه خودتان پيدا نماييد.
 
بعد از نصب اپليكيشن فوق، GFS Device-ID را كپي كرده و با كمك اين برنامه آن را از حالت هگزادسيمال به دسيمال تبديل كنيد. سپس كد تبديل شده را كپي نماييد.
 
 Device Is Not Certified By Google

در مرحله ي بعد به صفحه ي Device Registration گوگل برويد و آيدي كه كپي كرديد را آن جا پيست نموده و روي Register كليك كنيد.
 
 Device Is Not Certified By Google

اين روش در برطرف نمودن خطاي مذكور به اكثر كاربران كمك مي كند، اما اگر براي شما افاقه نكرد، چاره اي نداريد جز اين كه از اين به بعد اپليكيشن هاي موردنظر خود را از منبعي به جز پلي استور نصب كنيد.

ذكر اين نكته حائز اهميت است كه ثبت دستگاه در گوگل به خودي خود به معناي اين نيست كه دستگاه شما با پيش نيازهاي گوگل هماهنگ شده است. در اين حالت هنوز هم امنيت دستگاه هاي تاييد شده را نداريد. اما حداقل از شر خطاي Device Is Not Certified By Google خلاص مي شويد و ديگر آن را نخواهيد ديد.

http://www.gooyait.com


 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید