یافتن کانتکت در جیمیل
۱۳۹۷-۰۲-۱۸
چطور Contacts ها را در جيميل جديد پيدا كنيم؟
در اين مطلب به شما ياد مي دهم كه به مخاطبين خود دسترسي پيدا كنيد.

جيميل جديد، هفته پيش زندگي خود را شروع كرد و در دسترس مخاطبين قرار گرفت. ظاهرا در اين مدت همه چيز عالي بوده و خوب پيش مي رفته اما سوالي كه جيميلي معمولا از ما مي پرسد اين است كه ” مخاطبانم كجا رفته اند ؟ ”

در اين مطلب من به شما ياد مي دهم كه به مخاطبين خود دسترسي پيدا كنيد.
در جيميل هاي قبلي كه حالا به عنوان Classic Gmail نام گذاري شده، شما در سمت چپ يك كشوي باز شونده داشتيد كه در آن مي توانستيد مخاطبين خود را پيدا كنيد.

 
 پيدا كردن مخاطبان در جيميل
 
چطور وارد نسخه جديد جيميل بشويم؟
 خب اين سوال شايد براي شما پيش بيايد كه چطوري از نسخه جديد جيميل استفاده كنيد. براي اين كار وارد اكانت خود شويد ( نسخه وب ) و بعد از وارد شدن در سمت راست، روي آيكون تنظيمات كه نماد آن چرخ دنده است كليك كنيد، و اولين گزينه كه به صورت TRY the new Gmail است را كليك كنيد و چند ثانيه صبر كنيد تا به صفحه جيميل جديد وارد شويد. به نظر من كه رابط كاربري گرافيكي تر شده اما خب تا به آن عادت كنيم كمي سخت است.

 
 
 
پيدا كردن مخاطبان در نسخه جديد جيميل
خب گوگل اين بار مخاطبين را به عنوان يك سرويس جدا و اختصاصي در اين سرويس طبقه بندي كرده است. براي پيدا كردن مخاطبين در جيميل بعد از وارد شدن به اكانت خود، در سمت راست، يك آپشن براي ورود به اپليكيشن هاي اضافي را مشاهده مي كنيد. موقعيت اين اپشن را در زير مي بينيد:
 
 پيدا كردن مخاطبين در جيميل

روي اين گزينه كليك كتيد، در صورتي كه در ليست ابتدايي مخاطبين را پيدا نمي كنيد، بخش مورد نظر را توسعه دهيد تا بتوانيد تمام اپ ها را مشاهده كنيد. براي اين كار روي گزينه More كليك كنيد.
 
 پيدا كردن مخاطبان در جيميل

در اين جا contacts يا مخاطبين به چشم مي آيد.
 
 پيدا كردن مخاطبان در جيميل

بعد از اين كه مكان آن را مشخص كرديد مي توانيد از طريق آن به مخاطبين هر بار خواستيد دسترسي پيدا كنيد. براي اينكه بتوانم راحت تر مخاطبين را در اختيار داشته باشم، با كمك دراگ و دراپ كردن، ( همان كشيدن و انداختن )، مخاطبين را به بالاي صفحه آورده ام كه نياز به اكستند نداشته باشم.

 
 پيدا كردن مخاطبان در جيميل
 
براي اينكه به اين مخاطبان با يك كليك دسترسي داشته باشيد و در يك پنل اختصاصي آن ها را مديريت كنيد كافي است كه به آدرس contacts.google.com, از طريق مرورگر گوگل كروم وارد شويد. مخاطبين گوگل در اين بخش مجتمع شده اند.
 
در اين جا مي توانيد دسته بندي هاي مخاطبين را به خوبي مشاهده كنيد. نيازي نيست مخاطبين حتما به صورت ايميل ذخيره شده باشند. من مخاطبينم را با شماره موبايل هم ذخيره كرده ام و حدود ۱۰۰۰ مخاطب دارم كه به صورت دسته بندي شده در اين پانل مي توانم آنها را مديريت كنم.

https://www.gooyait.com


 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید