کتابخانه امام رضا(ع) برای دانش آموزان بازدید کننده از این کتابخانه کارگاه آموزشی در حوزه کتابخوانی و آشنایی با منابع برگزار کرد.
۱۳۹۸-۰۲-۰۷
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بازدید کنندگان کتابخانه امام رضا(ع)
کتابخانه امام رضا(ع) برای دانش آموزان بازدید کننده از این کتابخانه کارگاه آموزشی در حوزه کتابخوانی و آشنایی با منابع برگزار کرد.

 

به گزارش آستان نیوز، مسئول کتابخانه امام رضا(ع) در این رابطه گفت: تعداد 60 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی ضمن بازدید از این کتابخانه از کارگاه آموزشی برگزار شده نیز بهره مند شدند.
زهره آمارلو ادامه داد: این کارگاه‌ها در راستای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ارائه آموزش‌های غیررسمی به دانش آموزان، معرفی منابع متنوع مطالعاتی و خدمات گوناگون این کتابخانه وابسته به آستان قدس رضوی و... برگزار شد.
وی ابراز کرد: معرفی روش‌های جست‌وجوی منابع در نرم‌افزار کتابخانه‌ای سیمرغ، چگونگی استفاده از منابع مرجع و انجام تحقیق و پژوهش‌های دانش‌آموزی در کتابخانه و آشنایی کودکان با محیط یک کتابخانه، از جمله برنامه‌های این کارگاه‌ها بود.
آمارلو افزود: همچنین بازدیدکنندگان از بخش‌های مختلف کتابخانه مانند تالارهای مطالعه قفسه باز دیدن کردند و با خدمات و شرایط عضویت در یکی از کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از نزدیک آشنا شدند.
کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا (ع) از جمله کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد مقدس است که با مجموعه ای بالغ بر سی هزار منبع چاپی و دیداری – شنیداری و مجهز به واحد اینترنت و ایستگاه کودک، همه روزه از ساعت 7:15 الی 13:35 پذیرای مراجعان بانوان و از 13:35 الی 19:35 پذیرای مراجعان آقا است.

منابع:
https://news.razavi.ir/portal
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید