کتابخانه‌های آستان قدس رضوی میزبان ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان
۱۳۹۸-۰۲-۲۲
کتابخانه‌های آستان قدس رضوی میزبان ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان
کتابخانه‌های آستان قدس رضوی میزبان ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان
کتابخانه‌های وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در سطح مشهد و شهرستان‌ها، برنامه‌های قرآنی را ویژه ایام رمضان برگزار می کنند.

به گزارش آستان ‌نیوز، محفل انس با قرآن همراه با تلاوت قرآن کریم و ادعیه با حضور کارکنان و اعضای کتابخانه حرم مطهر رضوی و کتابخانه‌های وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در سراسر کشور همزمان با ماه میهمانی خدا برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی با محوریت ماه رمضان و روزه‌داری، از دیگر برنامه هایی است که در کتابخانه‌های مختلف این سازمان در نقاط کشور به اجرا در آمده است.
مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) با برنامه‌های فرهنگی معنوی زیر نظر معاونت امور کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی، در این کتابخانه‌ها با حضور اهل علم و معرفت برپا خواهد شد.
کتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث و کتابخانه تخصصی شبانه‌روزی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی نیز در ایام ماه مبارک رمضان آماده ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی به پژوهش‌گران داخلی و خارجی علوم قرآنی و معارف دینی است.
گفتنی است، بیش از 50 کتابخانه زیر نظر سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با بهره‌مندی از بخش‌های مختلف و منابع متنوع مطالعاتی، در اقصی نقاط کشور به گروه‌های سنی مختلف مراجعه کننده خدمات‌رسانی می‌کنند. این کتابخانه‌ها در ماه رمضان، هر کدام با برنامه‌های معنوی متنوع خود، علاقه‌مندان را از فیوضات این ماه الهی بهره‌مند خواهند ساخت.

منابع:
https://news.razavi.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید