برپایی نمایشگاه‌ کتاب‌های رضوی در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی
۱۴۰۱-۰۳-۱۰
برپایی نمایشگاه‌ کتاب‌های رضوی در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی
همزمان با ایام دهه کرامت، کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد و شهرستان ها اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، حسین خسروی؛ معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی هدف از برگزاري اين نمايشگاه‌ها را بهره‌برداري از متون مرجع ديني در زندگي روزمره و به منظور آشنايي با زندگي و سيره امام هشتم شيعيان حضرت رضا (ع) و خواهر بزرگوار ايشان حضرت معصومه (س) عنوان کرد.
وی کتابخانه مرکزی، کتابخانه‌های آیت الله شیخ هاشم قزويني(ره)، مجتمع فرهنگي امام خميني (ره) و کتابخانه های امام رضا(ع) در بیرجند، درگز و سرخس  را از جمله کتابخانه‌هایی برشمرد که به برپایی نمایشگاه کتاب با عناوین «آفتاب خراسان»، «برخوان کرم»، « شمس طوس»، «مهمان های آسمانی»، «سراج الله»، در این ایام اقدام کردند.
خسروی گفت: در اين نمايشگاه ها بیش از 300 عنوان منابع چاپي و ديجيتالي به نمايش گذاشته شده است که برخی از کتاب های به نمایش در آمده در این نمایشگاه ها عبارتند از«کاشف النقاب در ترجمه و شرح عیون اخبار الرضا (ع)»، «پرسش های مردم و پاسخ های عالم آل محمد (ص) امام رضا (ع)»، «پژوهشی دقیق در زندگانی امام علی بن موسی الرضا (ع) »، «عشق هشتم»، «آفتاب هشتمین»، «هشتاد و هشت کلام از هشتمین امام»، «کریمه اهل بیت»، «شهیده قم»، «سیره امام رضا (ع)».
وی یادآور شد: برخی کتاب ها در این نمایشگاه برای توجه بیشتر مخاطبان به صورت ویژه معرفی شده است، بانوي ملكوت، نگاهي به حيات معنوي كريمه آل محمد حضرت فاطمه معصومه عليها السلام  و زندگي بهتر در آموزه هاي نوراني امام علي بن موسي الرضا عليه السلام از جمله این منابع است.
لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند همه روزه از این نمایشگاه ها تا پایان دهه مبارک کرامت بازدید نمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید