برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در کتابخانه های آستان قدس رضوی
۱۳۹۸-۰۲-۱۴
همزمان با آغاز هفته معلم صورت گرفت
برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در کتابخانه های آستان قدس رضوی

به گزارش آستان نیوز، بيش از 100 عنوان كتاب از آثار شهيد مرتضي مطهري و آثاري در موضوع شخصيت ايشان در قالب نمایشگاه «یاد استاد» در کتابخانه مسجد الرضا(ع) واقع در خیابان احمدآباد مشهد تا 15 ارديبهشت ماه برپاست.
نمايشگاه كتاب «معلم، شمع بزم آفرينش» نیز با 60 عنوان كتاب در خصوص ویژگی‌های معلمان و برخي كتب تاليفي دكتر مطهري در تالار بانوان كتابخانه مجتمع فرهنگي امام خميني(ره) برپا شده است. این نمایشگاه نیز تا 17 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 7:30 تا 19 در خواجه ربيع 23 كتابخانه مجتمع فرهنگي امام خميني (ره) پذیرای علاقه‌مندان است.
«حکمت مطهر» عنوان نمایشگاه دیگری است که به همین منظور در كتابخانه مسجد قبا يكي از كتابخانه‌هاي وابسته به كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي واقع در نبش خيام جنوبي 21 برپا شده است. در اين نمايشگاه كه از 9 تا 16 ارديبهشت ماه برپاست، 50 عنوان كتاب از آثار استاد مطهري در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته است.
نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی و پوستر با عنوان «پیشه انبیاء» نیز در کتابخانه امام رضا(ع) شهر تربت حیدریه برپا شده است که تا 16 اردیبهشت ماه پذیرای علاقه‌مندان است.
نمایشگاه «قافله سالار عشق» نیز که در کتابخانه زینبیه (س) برپا شده است تا 14 اردیبهشت ماه 45 جلد کتاب مرتبط با این ایام را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

منابع:
https://news.razavi.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید