گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی
۱۳۹۸-۰۳-۱۴
گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی
گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی با برگزاری نمایشگاه کتاب، پوستر و نرم افزار، سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را گرامی داشتند.

به گزارش آستان نیوز، در نمایشگاه‌های برگزار شده که با هدف آشنایی مراجعان با مکتب امام خمینی(ره) و اهداف ایشان از قیام برگزار شده است، آثار موضوعی مرتبط با زندگی نامه امام خمینی(ره) و مکتب ایشان در معرض بازید عموم قرار گرفته است.
در همین راستا کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه، فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس، كتابخانه بروجرد، کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه، کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند و مجتمع فرهنگي و كتابخانه امام رضا(ع) قوچان نمایشگاه‌هایی را با عناوین «غروب خورشید»، «مسیحای زمان»، «خون و رحلت»، «آن مرد آسماني»، «مردی از تبار نور» و «عروج بت شکن» برگزار کرده‌اند.
همچنین در مشهد دركتابخانه‌های آیت الله شیخ مجتبی قزويني(ره)، زینبیه(س)، مسجد غدیرباباعلی، امام صادق(ع) و مجتمع امام خمینی(ره) نمایشگاه‌های «روح الله»، «سیره امام خمینی(ره)»، «در حسرت دوست»، «هجرت نور» و « خورشيد قرن» را برگزار شده است.
دراین نمایشگاه‌ها علاوه بر عرضه منتخبی از عناوین مرتبط با مبارزات و اندیشه‌های امام راحل و حماسه 15 خرداد، آثار و منابع مربوط به سیره و شخصیت امام علی(ع) در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.
«خاطرات علي جنتي»، «كتابشناسي ‎۱۵ خرداد»، «خاطرات ‎۱۵ خرداد (تهران)»، «سربداران كوچه و بازار»، «روزها و رويدادها: مبنا سال شمسي»، «نقش بازار در قيام ‎۱۵ خرداد»، «تاريخ قيام پانزده خرداد به روايت اسناد»، «رخصت بده پهلوون، برگرفته از زندگي شهيد طيب حاج رضايي» برخی از آثاری است که در نمایشگاه‌های مذکور در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
گفتنی است، کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی با برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت‌های ملی و مذهبی، در راستای پیشبرد سیاست‌های سازمان و آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با دستآوردهای تاریخی ملت حرکت می‌کنند.

منابع:
https://news.razavi.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید