کتابخانه‌های آستان قدس رضوی به استقبال بهار قرآن رفتند
۱۳۹۸-۰۲-۲۱
با برپایی نمایشگاه‌های کتاب، نرم‌افزار و پوستر،
کتابخانه‌های آستان قدس رضوی به استقبال بهار قرآن رفتند
کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در سطح مشهد و شهرستان‌ها از آغازین روزهای ماه مبارک رمضان با برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار به استقبال بهار قرآن رفتند.

به گزارش آستان نیوز، در این نمایشگاه‌ها که به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ و معارف قرآني برگزار شده است، منابع چاپی، پوستر و نرم افزارهای مناسب با این ایام در معرض بازدید علاقه‌مندان به مطالعه قرار گرفته است.
در همین راستا کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان تربت حیدریه، فرهنگسرای امام رضا(ع) شهرستان سرخس، کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه، نمایشگاه کتاب، پوستر و نرم افزار را با عناوین «ماه پرواز»، «ضیافت الهی» و «بهار قرآن» برگزار کرده‌اند.
همچنین در مشهد کتابخانه زینبیه (س)، كتابخانه آیت الله حاج شيخ مجتبی قزويني(ره)، كتابخانه مسجدالرضا(ع)، کتابخانه حسینیه امام رضا(ع) و کتابخانه آیت الله شیخ هاشم قزوینی نمایشگاه‌های متنوعی را با عناوین «ماه خدا»، «کلید رستگاری»، «بهار قرآن»، «شهرالله اکبر»، «بهار قرآن» در محل این کتابخانه‌ها برگزار کرده‌اند.
تالار مطالعه قفسه باز بانوان نیز در همین راستا نمایشگاه موضوعی با عنوان «ضیافت نور» را با هدف آشنایی مراجعان با منابع این کتابخانه در این تالار برگزار کرده است.

منابع:
https://news.razavi.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید