۱۳۹۸-۰۴-۰۶

دورهمی صمیمی رئیس با کارکنان در کتابخانۀ رضوی

ریاست سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در نشستی صمیمی با کارکنان این مجموعه دیدار کرد.

به گزارش گنجینۀ رضوی، ریاست سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در نشستی صمیمی با کارکنان این سازمان، از احیای رفاه عمومی برای کارکنان این مجموعه سخن گفت. حجت الإسلام و المسلمین سید جلال حسینی در این نشست بیان کرد: بنا داریم پس از این بیشتر از امکانات و ظرفیت‌های موجود در سازمان در جهت رفاه کارکنان استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که بنا داریم بخش ارتباطات یا دیپلماسی کتاب را با قوت بیشتری پیش ببریم، افزود: در بخش دیپلماسی کتاب کارهای زیادی تاکنون انجام شده که از جملۀ آن، ارتباط با شخصیت‌های علمی، مراکز علمی و پژوهش‌گاه‌ها و امضای تفاهم‌نامه با کتابخانه‌های معتبر دنیاست که به ارتقای هرچه بیشتر این مجموعه منجر می‌شود.

وی معرفی آثار نفیس موجود در سازمان در قالب برنامۀ سه‌شنبه‌های فرهنگی و سهولت امکان دسترسی پژوهشگران به منابع اطلاعاتی سازمان کتابخانه‌ها به‌ویژه نسخ خطی را از دیگر اقدامات مهم انجام‌گرفته در طول خدمت خود برشمرد.

ریاست سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی از تشکیل شورای پژوهش در آیندۀ نزدیک خبر داد و گفت: به‌زودی موضوعات پژوهشی را اعلام می‌کنیم تا علاقه‌مندان بر اساس حوزۀ علاقۀ خود بر روی یکی از موضوعات دارای اولویت سازمان کار کنند.

دکتر حسینی افزود: در برخی قسمت‌های سازمان، کمبودها و نواقصی هست که شناسایی کردیم و تاکنون نسبت به رفع بسیاری از آن‌ها اقدام کردیم و رفع همۀ نواقص، نیازمند همکاری و مشارکت همۀ کارکنان مجموعه است.

وی ترسیم چارت سازمانی را یکی از دشوارترین و اصلی‌ترین کارهای سازمان کتابخانه‌ها دانست و تصریح کرد: از ابتدای به‌دست‌گیری این منصب، درصدد ترسیم و تکمیل چارت سازمانی بوده‌ایم که تاکنون تا حد زیادی کار انجام شده است اما همچنان در حال تکمیل آن هستیم.

پایان این نشست صمیمی، به بیان درخواست‌ها، انتقادها و پیشنهادها از سوی کارکنان سپری شد که حسینی یک‌به‌یک به آن‌ها پاسخ داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید