۱۴۰۰-۰۱-۱۱

خدمات تحویل مدرک

خدمات تحویل مدرک یکی از خدماتی است که از دیرباز درکتابخانۀ آستان قدس رضوی ارائه می شده است.

پیش ار این، پژوهشگر در صورت نیاز به نسخۀ دیجیتال یا تصویر کتاب، درخواست خود را به صورت حضوری ارائه می‌کرد و یا از طریق سامانۀ خدمات تحویل مدرک، در وب سایت سازمان قرار می‌داد و سپس تصویر منبع درخواستی پس از بررسی‌های لازم، از طریق ایمیل، پست و ... برای وی ارسال می‌شد، اما پس از راه‌اندازی نرم افزار کتابخانۀ دیجیتال، سامانۀ خدمات تحویل مدرک در آن طراحی شد و در حال حاضر کلیه درخواست‌های پژوهشگران از طریق این سامانه به سازمان ارائه می‌شود و منبع دیجیتال نیز با همین نرم افزار در اختیار متفاضی قرار می‌گیرد. گفتنی است که این خدمت شامل طیف وسیعی از منابع موجود در کتابخانۀ آستان قدس رضوی می‌شود: مانند کتابهای چاپی، خطی، سنگی، مطبوعات، اسناد، عکس، پایان نامه ها و ....

      نکتۀ مهم: برای استفاده از خدمات تحویل مدرک، ابتدا باید در وب‌سایت کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی عضو شوید؛ سپس با ورود به وب‌سایت کتابخانه، منبع مورد نظر خود را جستجو و برای سفارش آن، گزینۀ "دریافت نمونه منبع" را انتخاب کنید تا پس از انجام این فرایند، منبع،  طبق ضوابط برای شما ارسال شود.
      راهنمای استفاده از خدمات تحویل مدرک در کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی
      برای کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری درخواست منابع خود، می‌توانید با شماره تماس 05132243287 و یا شماره همراه 09059935677 با کارشناس خدمات تحویل مدرک تماس بگیرید. ساعات پاسخگویی تلفنی همه روزه، به جز ایام تعطیل، از 7:30 الی 13:35 و پیامکی از ساعت 15 به بعد است. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید