۱۳۹۸-۰۴-۲۶

مبارزه با بی حجابی، مبارزه با نظام استکبار است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، در مراسم رونمایی و معرفی اسناد قیام تاریخی مسجد گوهرشاد در موزۀ آستان قدس رضوی، ترویج بی حجابی را ابزار امروز دشمن برای مقابله با نظام خواند.

به گزارش گنجینۀ رضوی، سردار ایوب سلیمانی در مراسم رونمایی از اسناد قیام تاریخی مسجد گوهرشاد در موزۀ آستان قدس رضوی، اختلاف ایران و آمریکا را اختلاف فرهنگی و اعتقادی دانست و اظهار داشت: آمریکا از ابتدا معتقد بود که دشمنی با ایران دشمنی با فرهن‌گها و اعتقادات است و هرچه هم مبارزه کردند بر سر همین بود و محورهای دیگر، تنها بهانۀ مبارزه است. وی برهنگی و ضدیت با عفاف و ارزش‌های خانواده را مهمترین شعار لیبرال دموکراسی غرب دانست واظهار داشت: در مقابل آن، عفاف و حجاب از برافراشته‌ترین ارزش‌های نظام اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، اظهار داشت: در سال‌های 69 و 70 دشمن به صورت نرم علیه عفاف مبارزه می‌کرد و سعی در تغییر سبک زندگی مردم داشت و از این رو بسیاری از افراد و حتی برخی مسئولان در مقابل مبارزۀ نیروی انتظامی با بدحجابی موضع داشتند و شعار کار فرهنگی را مطرح می‌کردند اما امروز دشمن کاملا عیان به ترویج بی‌حجابی می‌پردازد و آن را نه به عنوان یک کار فرهنگی، بلکه به عنوان یک مبارزۀ سیاسی دست گرفته است و از این رو دست دشمن برای بسیاری از مردم و مسئولان رو شده است. وی افزود: امروز در جامعه جا افتاده است که مقابله با بی حجابی یعنی صیانت از ارزش‌های ملی و مذهبی و اجتماعی و امروز مقابله با بی حجابی، به صحنۀ مبارزه با نظام استکبار تبدیل شده است.

سلیمانی ادامه داد: مأموریت نیروی انتظامی پنج واژه دارد که عبارتست از رعایت نظم و مقررات، امنیت و آرامش جامعه و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که بی حجابی هر پنج تا را مورد هجمه قرار داده است. وی خاطرشنان کرد: امروز تنها حدود پنج یا شش درصد بی‌حجابان، هتاک و معاند هستند و با واسطه یا بی واسطه به غرب متصل هستند و مخاطب ما این دسته از افرادند و سایرین نیاز به کار فرهنگی دارند که این وظیفۀ روحانیت، دانشگاه‌ها، مدارس و تمام تشکل‌هایی است که برای ارزش‌های دینی دل می‌سوزانند.

سلیمانی افزود: دشمنان امسال در اتاق فکرهایشان گفتند اگر تا شهریور ماه توانستیم کشف حجاب را در کل کشور علنی کنیم کار نظام تمام است، ولی ما می‌گوییم امروز موج برگشت آغاز شده است و وضعیت کشور رو به بهبود است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید