۱۳۹۸-۰۹-۰۵

نشست خوانش متون دفاع مقدس با حضور سعید عاکف

دومین نشست خوانش متون دفاع مقدس با حضور سعید عاکف، نویسندۀ خاک‌های نرم کوشک، به همت اندیشگاه رضوی و  بسیج سازمان، با مشارکت اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، در کتابخانۀ تخصصی ادبیات و واحد مطالعات دفاع مقدس کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.
به گزارش گنجینۀ رضوی، در این نشست برخی آثار این نویسندۀ دفاع مقدس با حضور مؤلف، معرفی و برش‌هایی از آثار خوانش و بررسی شد.
نویسندۀ خاک‌های نرم کوشک در این نشست بیان کرد: در نوشتن آثارم پیوسته کوشیدم رو به جلو باشم و هر اثری متفاوت با اثر قبل نوشته شده است.
این نویسندۀ دفاع مقدس در این باره توضیح داد: در کار نوشتن نباید ایستا بود و اساتیدی که تخصص در این زمینه دارند این تفاوت را در آثار من درمی‌یابند؛ چنان که دیگر سبک نوشتن خاک‌های نرم کوشک را قبول ندارم و در آثار بعد شیوۀ متفاوتی را در پیش گرفته‌ام.
وی با انتقاد از برخی آثار منتشرشده در حوزۀ دفاع مقدس بیان کرد: متأسفانه گاه آثاری منتشر می‌شود که فاقد هرگونه ارزش ادبی است اما نظارتی بر این مسئله نیست.
در ادامه، برخی آثار این نویسنده همچون «هاجر در انتظار»، «رقص در دل آتش» با موضوع زندگی شهید نظرنژاد، «خاطرات شگفت» که به زندگی هشت شهید پرداخته است، «گمشدۀ مزارشریف» با موضوع زندگی سردار «محمدناصر ناصری»، «بزم باران» و چند اثر دیگر معرفی و بخش‌هایی از آن خوانده شده و مورد بررسی قرار گرفت.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید