۱۳۹۸-۱۲-۰۵

کارگاه‌های آمادگی کنکور در کتابخانۀ رضوی

کارگاه‌های مشاورۀ تحصیلی و آمادگی کنکور، در کتابخانۀ مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) وابسته به آستان قدس رضوی به صورت رایگان برگزار شد.

به گزارش گنجینۀ رضوی، این کارگاه‌ها در راستای برپایی کارگاه‌های مشاوره‌ای تحصیلی و در زمرۀ فعالیت‌های پاتوق فرهنگی و تنوع‌بخشی به خدمات کتابخانه‌ها، به همت سازمان‌کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و با مشارکت مرکز جامع مشاورۀ آستان قدس رضوی طی چند دوره در این مرکز برگزار شد.
این کارگاه‌ها که تاکنون در موضوعاتی همچون برنامه‌ریزی تحصيلي، آمادگي براي كنكور، اصول صحیح مطالعه و روش‌های مطالعۀ مفید، تعيين منابع، بايدها و نبايدهاي كنكور، و هر آنچه يك كنكوري بايد بداند برگزار شده است، مورد استقبال جمع زیادی از دانش‌آموزان دختر و پسر کنکوری و غیرکنکوری قرار گرفت.
«محمدعلی خلیلی»، کارشناس‌ارشد روانشناسی و از اساتید مجرب مرکز جامع مشاورۀ آستان قدس رضوی، ازجمله مدرسین این کارگاه‌ها بود که در پایان کارگاه‌ها نیز به مشاورۀ فردی برای حضار پرداخت.
گفتنی است که کتابخانۀ مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) وابسته به آستان قدس رضوی با برخورداری از مجموعه‌ای مطالعاتی مشتمل بر 40هزار جلد کتاب چاپی در دو طبقۀ مجزا برای خواهران و برادران به کتاب‌دوستان خدمات‌رسانی می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات این مرکز فرهنگی همه‌روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت از ساعت 7 تا 19 به خیابان خواجه‌ربیع 23 مراجعه کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید