۱۳۹۸-۱۲-۱۱

کتابخانه‌های آستان قدس رضوی این هفته هم تعطیل شد

تعطیلی کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سطح کشور و همچنین لغو ویژه‌برنامه سه‌شنبه‌های فرهنگی این سازمان به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ادامه‌دار شد.

به گزارش گنجینۀ رضوی، رئیس اداره ترویج و توسعه ارتباطات فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از ادامه ‌تعطیلی کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور تا پایان هفته جاری خبر داد. محمدجواد قوی اعلام کرد: به دلیل توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی نظیر کرونا و آنفلوانزا و همچنین اتمام عملیات ضدعفونی، تمامی 50کتابخانه وابسته به آستان قدس در سطح کشور تا پایان روز جمعه 16 اسفند تعطیل است. وی همچنین درخصوص کتب امانتی این کتابخانه‌ها خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال اعضا، کتبی که در بهمن ماه 98 توسط اعضای این کتابخانه‌ها به امانت دریافت شده‌اند، تا پایان اسفندماه تمدید شد.
قوی از ادامه فعالیت کتابخانه دیجیتال آستان قدس خبر داد و اظهار داشت: کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی با حجم گسترده‌ای از منابع متنوع،‌ همچون گذشته از طریق پایگاه https://digital.aqr.ir/ به علاقه‌مندان ارائه خدمات می‌کند.
محمدجواد قوی همچنین اعلام کرد: ویژه‌برنامه سه‌شنبه‌های فرهنگی این سازمان نیز به دلیل ذکر شده این هفته برگزار نمی‌شود.
گفتنی است کتابخانه‌های آستان قدس رضوی از روز سه‌شنبه ششم اسفندماه به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی تعطیل شده است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید