۱۳۹۸-۱۲-۱۹

سال پُربار کتابخانه آستان قدس رضوی با 50 کارگاه آموزشی

به گزارش گنجینۀ رضوی، رئیس اداره ترویج و توسعه ارتباطات فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، ‌موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در قالب طرح «برگی زرین از گنجینه رضوی» از برگزاری حدود 50 سمینار و کارگاه آموزشی از سوی این سازمان در سال 98 خبر داد.

محمدجواد قوی تصریح کرد: این سازمان به منظور ارتقاء سطح علمی و مهارت‌های کارکنان خود و همچنین دانش‌افزایی عموم مردم،‌ در طول سالی که گذشت قریب به 50 کارگاه، ‌همایش و کلاس‌ آموزشی را در عناوین و موضوعات همسو با جایگاه سازمان برگزار کرد. وی اظهار داشت: این کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی در حوزه‌های مختلف کتابداری،‌ اسناد و منابع آرشیوی، ‌موزه، ‌نسخه‌های خطی و کتابخانه دیجیتال در دو قالب عمومی و خصوصی برگزار شده است.
قوی از همایش ملی و کارگاه تخصصی «جغرافیا و پژوهش با تأکید بر ظرفیت‌های پژوهشی کتابخانه آستان قدس رضوی»، کارگاه «تاریخ شفاهی ترور در ایران» و‌ نشست تخصصی «تجربه‌نگاری ‌نقش زنان در تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در مشهد» در زمره سمینارها و کارگاه‌های عمومی نام برد که با استقبال پرشور مخاطبان مواجه شده است. وی همچنین از ادامة برگزاری کارگاه‌های اینچنینی در سال آینده خبر داد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید