۱۳۹۹-۰۲-۰۴

کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی با «میقات‌الرضا» به استقبال واقعه طبس می‌رود

هم‌زمان با سالروز شکست تاریخی آمریکا در صحرای طبس، پایگاه موضوعی میقات‌الرضا علیه‌السلام با منابع اطلاعاتی پیرامون حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم علیه‌السلام و شهرستان طبس در سامانه کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش گنجینۀ رضوی، رئیس اداره سازماندهی منابع دیجیتال سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از راه‌اندازی و رونمایی پایگاه موضوعی میقات‌الرضا علیه‌السلام با بیش از 1000 رکورد در سامانه کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی خبر داد. مهدی کریمی با بیان اینکه این پایگاه در روز پنجم اردیبهشت و هم‌زمان با سالروز شکست سنگین نیروهای متجاوز آمریکایی در صحرای طبس رونمایی می‌شود، اظهار داشت: این پایگاه اطلاعاتی شامل 1000کتاب چاپی، مقاله، سند، عکس، فیلم، بریده جراید و ... در خصوص زندگینامه، شخصیت و کرامات حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم علیه‌السلام و همچنین تاریخ، جغرفیا، بزرگان و ... شهرستان طبس را در بر دارد.
وی با تأکید بر اینکه به‌روزرسانی و توسعه این پایگاه موضوعی پس از رونمایی نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: دسترسی به این منابع اطلاعاتی از طریق کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی به نشانیdigital.aqr.ir  برای همگان در سراسر جهان آزاد است.
لازم به ذکر است، کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی با بیش از 2میلیون منبع دیجیتال اعم از نسخه‌های خطی، چاپ سنگی، کتب چاپی، کتاب و مقاله الکترونیکی، عکس و.... به مخاطبان خود خدمات مختلف از قبیل تورق منابع دیجیتال، خدمات تحویل مدرک، پرسش از کتابدار و امانت منابع دیجیتال را ارائه می‌کند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید