۱۳۹۹-۰۲-۲۵

کتاب دوباره فکر کن

دوباره فکر کن» عنوان کتابی است که با جملات صریح، مثال‌های واقعی و ادبیات جسورانه شما را با مدیریت، کارآفرینی و کسب‌وکار آشنا می‌کند.

هرکسی فارغ از این‌که کسب‌وکار خودش را دارد یا در رویای آن است، مدیر است یا کارمند، در کشوری پیشرفته زندگی می‌کند یا ساکن کشوری فقیر است، موفق است یا ناموفق، همواره با تردیدها و ابهاماتی برای ادامه کار مواجه است که بعضا سال‌ها پاسخ روشنی برای آن نمی‌یابد. مطالعه «دوباره فکر کن» می‌تواند پاسخی برای برخی تردیدها باشد.
در بخشی از صفحه 68 کتاب می‌خوانیم: «آیا وقتی تازه‌ وارد یک رابطه عاطفی می‌شوید، برای جدایی برنامه‌ریزی می‌کنید؟ آیا در نخستین دیدار درخواست طلاق می‌‌نویسید؟ آیا صبح روز عروسی‌تان با وکیل خانواده ملاقات می‌کنید؟ این خنده‌دار نیست؟
شما به یک استراتژی تعهد نیاز دارید، نه استراتژی خروج. باید فکر کنید که چگونه می‌توانید موجب موفقیت و رشد پروژه خود شوید، نه این‌که چگونه از کشتی بیرون بپرید. اگر کل استراتژی شما بر پایه ترک کردن باشد، در همان نقطه اول شانس پیشرفتی نخواهید داشت.»
کتاب «دوباره فکر کن» در 12 فصل با عنوان‌های «شروع»، «دور ریختنی‌ها»، «رفتن»، «پیشرفت»، «بهره‌وری»، «رقبا»، «تکامل، «تبلیغات»، «استخدام»، «کنترل آسیب»، «فرهنگ» و «نتیجه‌گیری» تدوین‌شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید