۱۳۹۹-۰۲-۲۵

از معراج برگشتگان

این کتاب درباره خاطرات حمید داوودآبادی در طی سال‌های ابتدایی انقلاب تا پایان جنگ است و فصلی دارد که به آشنایی وی و شهید «مصطفی کاظم زاده» می‌پردازد.

این فصل یکی از بخش‌هایی بود که خیلی مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفت. به همین دلیل نویسنده تصمیم گرفت محتوای آن فصل از کتاب را با خاطراتی که از آن شهید از سال‌های بعد از جنگ دارد ضمیمه کند و همراه با عکس و اسناد که از این شهید برجای مانده است به صورت یک کتاب مستقل منتشر کند .
داودآبادي اين اثر را در مدت 6 سال نوشته و خاطرات مربوط به دفاع مقدس از نخستين اعزامش به جبهه در سال 1360 تا پذيرش قطعنامه 598 را در آن بازگو کرده است . 
  نویسنده کتاب می گوید  : با نوشتن كتاب «از معراج برگشتگان» لذت ماندگاري را به مخاطبان انتقال دادم به این معنا که من از جبهه و جنگ لذتي بردم و مي‌توانستم اين لذت‌ها را كه شامل صحنه‌هاي جنگ و شهادت مي شود را برای كسي بازگو نکنم  .
كتاب «از معراج ‌برگشتگان» ثمره «سه راه مرگ شلمچه» است كه در فيلم اخراجي‌ها نیز به آن اشاره شد .
بخش اول اين كتاب شامل خاطرات دوران كودكي تا انقلاب مي باشد.  كتاب «از معراج برگشتگان» لحن رمان گونه ندارد . مخاطب با خواندن کتاب چون احساس مي‌كند خود در حالت تصمیم گیری است و اين اتفاقات را مي‌بيند دچار ترس می شود .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید