۱۳۹۹-۰۳-۲۲

وقتی در آغوش کوه بوديم

کتاب «وقتی در آغوش کوه بودیم» از مجموعه کتاب‌های «روزهای جنگ» با بیان داستان‌هایی از جنگ تحمیلی ویژه نوجوانان توسط به‌ نشر منتشر شد.

این کتاب به قلم فاطمه فروتن ‌اصفهانی نوشته شده و به بیان داستان‌های خیال‌انگیز ویژه نوجوانان در حال و هوای جنگ، سختی‌ها، مشکلات پیش روی مردم و صبر و امید می‌پردازد.
«وقتی در آغوش کوه بودیم» روایتگر داستان میترا و دوستانش است که در جریان جنگ تحمیلی دوران بلوغ و نوجوانی‌اش را می‌گذراند. او در این دوران از نزدیک شاهد اتفافات تلخ جنگ است و این رویدادها را از نگاه خود ترسیم می‌کند. او با کمک دوستان هم‌سالش سعی می‌کند به امدادرسانی رزمنده‌ها بپردازد و در خلال سال‌های جنگ شخصیت او نیز شکل می‌گیرد.
در برشی از کتاب می‌خوانیم: خانم مدیر سر صف از جنگ می‌گوید و از جنگ‌زده‌ها که می‌خواهند به شهر ما بیایند‌.‌ می‌خواهم بگویم خانم اجازه آمده‌اند‌. خانم مدیر می‌گوید: از این به بعد سر صف این شعار را می‌خوانید و به پارچه زرد اشاره می‌کند. ما هم دست‌هایمان را بالا می‌آوریم و فریاد می‌زنیم: جنگ جنگ تا پیروزی.
این کتاب در قطع وزیری با تصویرگری سولماز جهانگیر در 96 صفحه با شمارگان هزار نسخه منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس قرار می‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید