۱۳۹۹-۰۴-۱۵

رازها و نیازها ( رفتار با کودکان و نوجوانان و .....)

امروزه محیط دبستان، دبیرستان و دانشگاه تقریبا افراد را از نظر رشد عقلی تا مرز 16 سالگی می برد و فرد با کوشش می تواند سیر کمال عقل را با دسترسی به علوم تجربی و انسانی به ویژه هندسه بپیماید .

شناخت دگرگونیهایی که در عواطف و احساسات دوره نوجوانی پیش می آید رمز اصلی ایجاد ارتباطی سالم و منطقی بین نوجوان با اطرافیان ، خصوصا والدین است . در موسسه فرهنگی و آموزشی با هدف، هدف رسیدن به هدفی است که همان خالی شدن از الفاظ تهی و اندیشه های کهنه و پرشدن از زایش و زندگی است . زایشی که همه چیز در آن از نو باز آموخته می شود و این مهم ، میسر نمی گردد مگر با زبانی جدید، اندیشه ای جدید، فهمی جدید، روشی جدید، تعلیم و تربیتی جدید، و هدفی جدید .
این کتاب مجموعه مطالبی است از اندیشه ها و گفتارهایی پر مغز و نغز و فرصتی است برای باز اندیشی و بازیافت نگرش جدید به زندگی و روش های نوین تعلیم و تربیت فرزندان و مسائل اجتماعی و خانواده و هدف نویسنده ایجاد طرحی نو برای فهمی نو با نگاهی نو و هدفی نو به مفاهیم، اصول و قواعد و هنجارهای تربیتی و روانشناسی می باشد تا با تفکری واگرایانه و خلاقانه پدر و مادری آگاه باشیم تا فرزندانی شاد و جامعه ای سالم داشته باشیم تا به جای خارستان، گلستان بیافرینیم و فرصتی بیابیم برای بازاندیشی گذشته، بازآفرینی حال و اندیشیدن ژرف برای تدبیر آینده .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید