۱۳۹۹-۰۶-۲۵

نفوذ و ضد نفوذ تکنیک‌های کاربردی برای نفوذگران و متخصصان امنیت شبکه به زبان پایتون

با توجه به گسترش روزافزون پیچیدگی حملات سایبری در دنیای امروزی، ضرورت توجه جدی مسئولین امر به جذب و تربیت نیروهای متخصص در حوزه دفاع سایبری و امنیت شبکه امری حیاتی و نیاز راهبردی کشور به نظر می‌‍رسد.

برای پی بردن به امنیت امر لازم است بدانید که کشور ما ایران تا کنون هدف پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین حملات سایبری ثبت شده در تاریخ بوده است. از بد افزار Stuxnet گرفته که به عنوان اولین سلاح سایبری جهان با توان ایجاد تخریب فیزیکی شناخته شد تا جاسوس افزار Duqu که کارشناسان امنیتی در سطح دنیا دانش لازم برای ساخت چنین جاسوس افزاری را یک نسل فراتر از سطح دانش فعلی بشر دانسته‌اند. در بسیاری کشورها امروزه واحد دفاع سایبری بخشی یکپارچه از ارتش آن کشور است که می‌تواند کلیدی‌ترین نقش‌ها را در عملیات نظامی حساس ایفا کند. چه بسا که جنگ‌های آینده تنها جنگ‌های سایبری بدون سلاح گرم بوده و فرماندهان و قهرمانان این جنگ‌ها نفوذگران و متخصصین امنیت سایبری!
این کتاب در یازده فصل تهیه شده است که عبارتند از:
فصل اول: راه‌اندازی محیط برنامه‌نویسی، فصل دوم: مقدمات برنامه‌نویسی شبکه، فصل سوم: ساخت یک اسنیفر ساده، فصل چهارم: تصاحب شبکه با ماژول Scapy، فصل پنجم: نفوذ به وب‌سایت‌ها، فصل ششم: افزونه ‌نویسی در Burp Suite ، فصل هفتم: توسعه و کنترل تروجان‌ها با سرویسGitHub ، فصل هشتم: عملیات متداول تروجان در ویندوز، فصل نهم: هک مرورگر Internet Explorer، فصل دهم: ارتقای سطح دسترسی در ویندوز، فصل یازدهم: فارنزیک تهاجمی

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید