۱۳۹۹-۰۷-۱۹

عشق و محبت همسرتان را بپذیرید تا ...

در این کتاب، نظرها و دیدگاه‌های سنن و رسوم باستان و اطلاعات عمومی درباره‌ی اعتقاد به وجود یک ارتباط کلی بین همه‌ی موجودات عالم و در ارتباط بودن همه چیز با هم مطرح شده است.

این کتاب به ما کمک کرده تا به وجود شبکه‌ی پیچیده‌ی اتصالات و وابستگی‌های موجود در ازدواج پی ببریم. هر زوجی، نه تنها به این جهان هستی متصل است، بلکه اغلب به روابط و تجارب گذشته‌ی خود نیز تعلق دارد و همه‌ی آنها با یکدیگر نظامی از مبادله‌ی عشق را خلق می‌کنند که آن را نیز به نوبه‌ی خود با فرزندان خود( در صورت داشتن) سهیم می‌شوند و این فقط آغاز کار است.
این کتاب در سه بخش سازماندهی شده است. بخش اول مشکل را کشف می‌کند، بخش دوم برای آن راه حل پیدا می‌کند و بخش سوم تمریناتی را برای حل مسئله به زوج‌ها پیشنهاد می‌دهد. در تمام قسمت‌های این کتاب، فواید یادگیری این موضوع را مشاهده می‌کنید؛ این که زوج‌ها چگونه( همانند شما) تلاش کردند تا دروازه‌های قلب خود را به سوی عشق بگشایند و می‌توانید از گفته‌ها و تجربه‌های آنها درباره‌ی هدایایی که به عنوان نتیجه دریافت کرده‌اند، استفاده نمایید. از جمله موضوعات مطرح شده در کتاب می‌توان ارتباط ناآگاهانه، مراحل چهارگانه‌ی روابط، اختلال دو نیمه‌سازی( واپس‌زدگی)، همسری که نمی‌تواند درک کند، بهای سنگین عدم هماهنگی و آمادگی، یاد بگیرید به آنچه از آن متنفرید عشق بورزید، بازسازی و جبران، موانع موجود در مسیر صمیمیت و غیره را بیان نمود.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید