۱۳۹۹-۰۸-۰۸

شناخت درمانی تحولی برای بزرگسالان

هدف این کتاب ارائه رویکردی جدید در حوزه روان درمانی است. در این رویکرد، دیدگاه آسیب شناسی تحولی و شناخت درمانی با یکدیگر تلفیق شده‌اند.

تمرکز اصلی کتاب حاضر، درمان مشکلاتی است که افراد بزرگسال در ایفای نقش‌های خود تجربه می‌کنند و این مشکلات در پدید آمدن و تداوم اختلالات روانی نقش دارند. شناخت درمانی تحولی به بررسی رابطه بین افسردگی، اضطراب، اختلالات شخصیت و سایر اختلالات روانی با مشکلات افراد در ایفای نقش‌های دوران بزرگسالی و ناتوانی در انجام وظایف این دوران می‌پردازد. هر کدام از فصل‌های این کتاب، اطلاعات ارزشمند و راه‌گشایی در اختیار خواننده قرار می‌دهد. این اطلاعات براساس سال‌ها پشتوانه تجربه بالینی به دست آمده‌اند. چگونگی به کارگیری راهبردهای سنجش، فرمول‌بندی و طرح درمان به طور دقیق و شفاف مشخص شده‌اند. کسانی که علاقمند به کار بالینی در حوزه مشکلات تحولی هستند، این کتاب را جذاب و عالی خواهند یافت. این کتاب در شش فصل تهیه شده است که عبارتند از:
فصل اول: مقدمه‌ای بر رویکرد شناخت درمانی تحولی؛ فصل دوم: راهبردهای سنجش در شناخت درمانی تحولی؛ فصل سوم: راهبردهای مداخله‌ای در شناخت درمانی تحولی؛ فصل چهارم: تاثیر الگوهای ناسازگار تحولی بر عملکرد شغلی، فصل پنجم: تاثیر الگوهای تحولی ناسازگار بر روابط اجتماعی؛ فصل ششم: تاثیر الگوهای تحولی ناسازگار بر روابط صمیمی و خانوادگی

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید