۱۳۹۹-۰۸-۱۸

روش نوین و موثر برای تربیت فرزندان

این کتاب، راهکار جامعی را برای برقراری روابط کامل و موثر تحت همه شرایط ارائه می‌کند. پدر و مادر نه تنها روش‌ها و مهارت‌ها، بلکه علل و زمان و هدف گزینش آنها را می‌آموزند و مجموعه کاملی متشکل از اصول و فنون لازم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

به پدران و مادران این فرصت داده می‌شود که خود در رویارویی با مسائل اجتناب‌ناپذیری که همواره در روابط میان والدین و فرزندان به وجود می‌آید، متخصص شوند.
در این کتاب، مجموعه‌ای کامل از رابطه آرمانی میان پدر و مادر با فرزند با همه جزئیات آن تشریح می‌شود و در بسیاری از موارد نمونه‌های برجسته‌ای از تجربیات ما ارائه می‌گردد. این کتاب در شانزده فصل تهیه شده است که عبارتند از:
فصل اول: پدر و مادر به جای اینکه آموزش داده شوند، مقصر قلمداد می‌شوند؛ فصل دوم: پدر و مادر انسانند، قادر مطلق نیستند؛ فصل سوم: چگونه به حرف فرزندانمان گوش کنیم تا ترغیب شوند؛ فصل چهارم: چگونه هنر گوش فرادادن هدفمند را به کار بندیم؛ فصل پنجم: چگونه می‌توان به حرف کودکانی که گفت‌وگو کردن با آنها هنوز زود ...؛ فصل ششم: چگونه با فرزندمان صحبت کنیم که به حرف ما توجه کند؛ فصل هفتم: به کار گرفتن پیام‌های متشکل از اول شخص مفرد؛ فصل هشتم: تغییر رفتارهای ناپسند از راه تغییر محیط و شرایط؛ فصل نهم: کشمکش و درگیری‌های اجتناب‌ناپذیر میان والدین و فرزندان؛ فصل دهم: اقتدار و حاکمیت والدین: آیا لازم و توجیه‌پذیر است؟؛ فصل یازدهم: روش بدون بازنده برای حل و فصل تضادها و درگیری‌ها؛ فصل دوازدهم: نگرانی‌های والدین درباره روش شماره سه؛ فصل سیزدهم: به کار گرفتن روش بدون بازنده؛ فصل چهاردهم: چگونه می‌توان از گریزان شدن فرزندان جلوگیری کرد؛ فصل پانزدهم: چگونه پدر و مادر می‌توانند با تغییر دادن رفتار خود ...؛ فصل شانزدهم: والدین دیگر فرزندان شما.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید