۱۳۹۹-۰۸-۱۸

کاسب پولدار کاسب بی‌پول

تنها تفاوت یک کاسب پولدار و یک کاسب بی‌پول در طرز تفکر آنها است و اینکه هیچ عامل بیرونی نمی‌تواند شرایط آنها را به وجود آورد مگر افکارشان.

در بیشتر کتاب‌های مربوط به کسب و کار به این پرداخته می‌شود که چگونه بازاریابی کنیم یا چگونه با مشتری برخورد و رفتار داشته باشیم، اما هیچ یک از آنها به این نپرداخته‌اند که آن دسته از کسب و کارهایی که همه این بازاریابی‌ها و رفتارهای توصیه شده را انجام می‌دهند و باز هم مشتری قابل قبولی ندارند مشکل‌شان از کجاست و باید چه رفتار و عملکردی داشته باشند؟

با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که ذهنیت و نگرش تعیین کننده میزان ثروت و موفقیت در هر کسب و کاری است نه چیز دیگری. اگر شما هم با تلاش زیادی که دارید اما هنوز نتوانسته‌اید به درآمد ایده‌آل‌تان دست پیدا کنید و در گروه کاسبان ثروتمند قرار بگیرید، این کتاب می‌تواند شروع مناسبی برای رسیدن به اهداف و موفقیت در کسب و کارتان باشد. این کتاب در چهارده فصل تهیه شده است که عبارتند از:

فصل اول: باورهایی درست برای یک شروع موفق؛ فصل دوم: باورهای ما زندگی ماست؛ فصل سوم: هدف از خلق انسان، خوشبختی و رسیدن به موفقیت است؛ فصل چهارم: باورهای مخرب؛ فصل پنجم: شکل‌گیری باورها؛ فصل ششم: رنج بی‌پولی؛ فصل هفتم: ترمزهای ثروت؛ فصل هشتم: بزرگ فکر کنید اما کوچک شروع کنید؛ فصل نهم: تمرین‌های بخش اول؛ فصل دهم: جمع‌بندی بخش اول؛ فصل یازدهم: راه‌های عملی برای راه‌اندازی کسب و کار؛ فصل دوازدهم: 3 عامل شکست کسب و کارها؛ فصل سیزدهم: طرح کسب و کار؛ فصل چهاردهم: چند نکته مهم پایانی

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید