۱۳۹۹-۰۹-۳۰

خدا را نقاشی کن

این کتاب 313 توصیه دینی در 229صفحه به آنهایی که به تربیت نسل ظهور می اندیشند دارد و به مباحثی در خصوص تمایل روانشناسان جهان به اسلام ، دوران طلایی بارداری ، شیردهی و... می پردازد . همچنین مطالبی در مورد تربیت دینی در خردسالی و کودک و بازی بیان میکند.

این کتاب شامل هفت فصل با موضوعات فرزند پروری در آیین اسلام ، مقدمات تربیت فرزند ، مراقبتهای کلی دوران بارداری ، کلیات تربیت فرزند ، تربیت دینی ، کودک و بازی و تربیت جنسی فرزند می باشد .
در این کتاب با روان گویی و واژه پردازی بدور از تکلف و تصنع به بیان مطالب می پردازد تا هر کسی توانایی فهم مطالب را داشته باشد . کتابنامه در این کتاب به صورت زیرنویس بوده و در هر مورد به بیان یک نمونه و یک آیه از قران می پردازد وگاهی با پرسش و پاسخ و برخی مواقع با بیان یک خاطره در همان موضوع به فهم بهتر مطالب می پردازد . گاهی به بیان فتاوای مراجع تقلید پرداخته و گاهی با بیان نکات ریز و کاربردی به جمع بندی مطالب می پردازد .همچنین احادیثی از پیامبر و امامان می آورد .
گزیده ای از کتاب : چگونه فرزندانمان را از حسادت برهانیم : عوامل حسادت در فرزندان ، ناکامی فرزند ، ناکامی و بازماندن داز تحسین والدین , چشمداشت به وسایل دیگران . چگونه فرزندانی سخاوتمند داشته باشیم ؟ چگونه فرزندی متواضع و البته عزتمند داشته باشیم ؟

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید