۱۳۹۹-۱۰-۲۹

آستان قدس رضوی از نسخه‌های خطی با محوریت حضرت فاطمه(س) رونمایی می‌کند

به گزارش گنجینه رضوی، در هفتادمین سه‌شنبۀ علمی فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از سه نسخۀ خطی با موضوع حضرت زهرا(س) موجود در مرکز نسخ خطی کتابخانۀآستان قدس رضوی رونمایی می‌شود.

دبیر سه‌شنبه‌های علمی فرهنگی این سازمان اعلام کرد: در این مراسم به مناسبت هم‌زمانی با ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقۀ طاهره(س) از نسخ خطی «الاحتجاج» تألیف ابومنصور احمدبن‌علی‌بن ابی‌طالب طبرسی به کتابت 884 قمری، «معانی الاخبار» شیخ صدوق از علمای مشهور قرن چهارم هجری به تاریخ کتابت 1070 قمری و نسخه نفیس «تحفه الابرار من مناقب ائمه الاطهار(ع)» از حسين‌بن مساعد حسيني حائري و تاریخ کتابت 1091 قمری رونمایی خواهد شد.


جواد فرهمندنژاد تصریح کرد: این مراسم به صورت وبیناری برگزار می‌شود و حجت‎الاسلام‌والمسلمین مهدی شریعتی‎تبار، مدیرگروه فقه و اصول بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس و حجت‎الاسلام‌والمسلمین قیس عطار، پژوهشگر متون اسلامی در آن به سخنرانی خواهند پرداخت.
گفتنی است این مراسم ساعت 9:30 سه‌شنبه 30 دی‌ماه 1399 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از طریق لینک https://webinar.razavi.ir/farhangi یا اسکن کد QR درج شده در پوستر می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید