۱۳۹۹-۱۱-۱۶

راهنمای بزرگداشت ایام الله: دستورالعمل برپایی مراسم و بزرگداشت مناسبتها با تکیه بر شیوه‌های نوین

نکوداشت مراسم و مناسبت‌ها، راهکاری برای پویایی و مانایی انقلاب اسلامی است. درباره این کتاب شیوه کار بر این اساس است که در مورد هر مناسبت ابتدا مقاله‌ای پیرامون تاریخچه تحلیلی آن مناسبت، بازتاب‌های داخلی و بین‌المللی، اهداف مورد نظر از بزرگداشت آن و ... درج شده است.

سپس مجموعه‌ای از برنامه‌های پیشنهادی قابل اجرا برای بزرگداشت آن مناسبت گردآوری شده و با طبقه‌بندی موضوعی ارائه گردیده که در نوع خود اقدامی ابتکاری و بی‌نظیر ارزیابی می‌شود.

کتاب علاوه بر این مشتمل بر سه ضمیمه است. ضمیمه اول به رهنمودهایی از بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص مناسبت‌های مورد بحث اختصاص دارد.

 ضمیمه دوم شامل دو بخش است. در بخش اول، روزشمار ایام دهه فجر سال 1357 که قطعه‌ای شکوهمند در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است درج گردیده است. بخش دوم هم به ارائه دیدگاه‌های برخی صاحبنظران و شخصیت‌های خارجی پیرامون انقلاب اسلامی اختصاص دارد.

در ضمیمه سوم نیز فهرستی از ابزارهای مختلفی که می‌توان برای انتقال پیام‌های فرهنگی و انجام فعالیت‌های تبلیغاتی از آنها استفاده کرد ارائه گردیده که این بخش در نوع خود بی‌نظیر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید