۱۳۹۹-۱۱-۲۰

آستان قدس رضوی از اسناد تصویری انقلاب در خراسان، رونمایی می‌کند

به گزارش گنجینه رضوی، هم‌زمان با دهۀ فجر، در هفتادوسومین سه‌شنبۀ علمی فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از اسناد تصویری انقلاب اسلامی در خراسان، موجود در مرکز اسناد این سازمان رونمایی می‌شود.

دبیر سه‌شنبه‌های علمی‌فرهنگی با بیان اینکه این مراسم به صورت وبیناری برگزار می‌شود، اعلام کرد: واحد مطالعات انقلاب اسلامی مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی با ساماندهی بیش از 30 هزار سند مکتوب و 8 هزار سند دیجیتال، 2500 قطعه عکس،  200 ساعت سخنرانی رجال و بزرگان انقلاب، 2هزار و 200 ساعت مصاحبه با فعالان انقلابی و شاهدان و نیز 200 دقیقه از حوادث روزهای انقلاب مشهد، بستر مناسبی برای بازسازی و احیای هویت انقلابی شهر مشهد و خراسان را فراهم کرده که در این مراسم از گوشه‌ای از اسناد تصویری این مجموعه رونمایی می‌شود.


جواد فرهمندنژاد همچنین افزود: در این مراسم از خدمات امانت دیجیتال منابع کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی نیز رونمایی خواهد شد. وی از علیجان سکندری، پژوهشگر حوزۀ انقلاب اسلامی به عنوان سخنران این مراسم نام برد.
گفتنی است این مراسم ساعت 9:30 روز سه‌شنبه 21بهمن‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از طریق لینک https://webinar.razavi.ir/farhangi می‌توانند در این رونمایی شرکت کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید