۱۴۰۰-۰۵-۱۹

قصه گویی: قصه گویی در فضای مجازی توسط کانون خدمت کتاب و کتابخوانی استان اصفهان برگزار می شود

به گزارش کانون خادمیاران کتابخانه آستان مقدس رضوی : یادگاری مسئول کانون خدمت کتاب و کتابخوانی استان اصفهان گفت : به همت کانون خدمت کتاب و کتابخوانی استان اصفهان و توسط تعدادی کتابدار و کودکان علاقمند قصه گویی در فضای مجازی برگزار شد.

وی همچنین افزود : روز یکشنبه  ۱۰ مرداد در بستر فضای مجازی و با استفاده از نرم افزار اسکای روم برای علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی قصه گویی در فضای مجازی برگزار گردید که بسیار مورد توجه علاقمندان قرار گرفت .
مسئول کانون خدمت کتاب و کتابخوانی استان اصفهان  ادامه داد: قصه گویان و کتاب هایی که برای خوانش در فضای مجازی در نظر گرفته شد به ترتیب کتاب بام مهربان با خوانش سر کار خانم  حیدری  و کتاب ماجراهای بهار و مزرعه و پنبه از کتاب قصه های شیرین مادربزرگ  به خوانش سر کار خانم نصیری و کتاب برگرد  خواهرم با خوانش خان مانا محسنی و کتاب  روباه و لک لک با خوانش خانم ستایش خلیلی  و کتاب ماه و پلنگ خال خالبا خوانش خانم رونیکا مستاجران و کتاب  بهترین قصه های کوتاهبا خوانش خانم  نگین کثیری و کتاب   قصه پادشاهی هوشنگ  از قصه های شاهنامه خوانش شد .
یادگاری در انتها گفت : قصه گویی در فضای مجازی به صورت پیوسته روزهای یکشنبه برای علاقه مندان اجرا می شود و قصه های متنوعی برای کودکان بیان می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید