۱۴۰۰-۰۶-۱۴

به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی گلستان برگزار گردید: ویژه برنامه رواق رضوی به مناسبت دهه اول ماه محرم حسینی

به گزارش کانون خادمیاران کتابخانه آستان مقدس رضوی : مسئول کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان گلستان خانم متین گفت : ویژه برنامه رواق رضوی به مناسبت دهه اول ماه محرم الحرام برنامه ریزی ، تدوین و اجرا گردید.

وی همچنین افزود : این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرگان برنامه ریزی و برگزار گردید.
مسئول کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان گلستان ادامه داد: در این برنامه کانون های خدمت رضوی از طریق فضای مجازی نام و یاد امام حسین(ع) را زنده نگه داشتند و با قرائت قرآن، تبیین نقش زنان در واقعه عاشورا ، شعرسرایی در مصائب واقعه کربلا، معرفی یاران امام حسین (ع) در واقعه عاشورا، مقتل خوانی کتاب لهوف سید بن طاووس که از معتبرترین مقاتل تاریخ می باشد و دکلمه و سرود خوانی و بخش های دیگری در این ویژه برنامه اجرا گردید.
وی در خصوص نحوه برگزاری گفت :  این برنامه تا پایان دهه اول محرم از ساعت 18 در فضای مجازی اسکای روم آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت و مورد توجه بسیاری از علاقمندان و دوستان اهل البیت و عاشقان حسینی قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید