۱۴۰۰-۰۹-۰۷

تولید بیش از یکهزار و 950 محصول فرهنگی در شبکه‌های مجازی كتابخانه‌های آستان قدس رضوی

مسئول امور ترويج فرهنگ مطالعه و كتاب‌خواني سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از تولید محتوا و انتشار یک هزار و 950 محصول فرهنگی مورد نیاز مخاطبان در 22 کانال مجازی فعال کتابخانه‌‌های آستان قدس رضوی در آبان ماه سال جاری خبر داد که به صورت مجازی، حضوری و در قالب برنامه های مشارکتی و تعاملی با سایر موسسات و مراکز متقاضی در مشهد و شهرستان ها به اجرا درآمده است.

مسئول امور ترويج فرهنگ مطالعه و كتاب‌خواني سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از تولید محتوا و انتشار یک هزار و 950 محصول فرهنگی مورد نیاز مخاطبان در 22 کانال مجازی فعال کتابخانه‌‌های آستان قدس رضوی در ماه اخیر خبر داد.

به گزارش گنجینه رضوی، راحله شاهمرادی زاده در تشریح  فعاليت‌هاي فوق برنامه حضوری و مجازی امور ترويج فرهنگ مطالعه و كتاب‌خواني سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در آبان ماه  سال جاری اظهار کرد:  در این مدت بيش از یکهزار و 950 محصول فرهنگي مورد نياز مخاطبان در 22 كانال فعال مجازی معاونت كتابخانه‌های آستان قدس رضوی در پيام‌رسان‌هاي مختلف با بيش از 10 هزار  مخاطب مستقيم توليد و منتشر شد.

وی، در این خصوص به برگزاری برنامه‌هایی چون «241  زنگ کتاب»، «172 برنامه کتاب‌درمانی و جلسات مشاوره»، «برپایی 126 نمایشگاه‌ کتاب»، «22 مسابقه کتاب‌خوانی» و «هفت نشست‌ شمس و خوانش متون ادبی، دفاع مقدس و رضوی» در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی به ‌صورت مجازی و حضوری در ماه اخیر اشاره داشت.

شاهمرادی زاده همچنین 52 برنامه ويژه مشاركتي و تعاملي با ساير موسسات و مراكز متقاضي در مشهد و شهرستان‌ها از جمله برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي، كمك به تجهيز كتابخانه‌هاي آموزشگاهي، برگزاری جلسات قصه‌گویی و ...را از دیگر برنامه‌های متفرقه اجرا شده در آبان ماه جاری عنوان کرد

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید