۱۴۰۰-۰۹-۱۶

رونمایی از پایگاه تخصصی نشریات دانشجویی در کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی

پایگاه تخصصی نشریات دانشجویی در کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی رونمایی شد و بیش از 200 عنوان نشریه دانشجویی در اختیار کاربران قرار گرفت

 

 همزمان با روز دانشجو، پایگاه تخصصی نشریات دانشجویی در کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی رونمایی شد.
 
 به گزارش گنجینه رضوی، مهدی کریمی؛ رئیس بخش سازماندهی و توسعه منابع دیجیتال سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: در این پایگاه بیش از 200 عنوان نشریه دانشجویی با مجموعه‌ای بالغ بر 2هزار و 500 نسخه دیجیتال شامل شمارگان عناوین، ویژه‌نامه‌ها وضمائم مربوط به دوره‌های پهلوی و پس از انقلاب به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و اردو بارگذاری شده است.

وی، به بارگزاری «سالنامه موسسات علمي و فلاحتي کرج» به‌عنوان اولین و قدیمی‌ترین نشریه دانشجویی ایران و نیز نشریاتی از جمله «گنج شایگان»، «پیمان»، «روزنه»، «دانشجو»، «اشتراخ»، «مجله دانشکده»، «خط سبز» در این پایگاه اشاره کرد.

کریمی، جستجوی ساده و پیشرفته، مدیریت اطلاعات شخصی، تورق و مطالعه آنلاین نسخه‌های دیجیتال را برخی از امکانات این پایگاه تخصصی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه ورود محتوای متنی نشریات و نسخه دیجیتال تمامی نشریات دانشجویی در دستور کار این پایگاه بوده و روزآمدسازی این  پایگاه به‌صورت روزانه صورت خواهد گرفت، افزود: پژوهشگران می‌توانند از طریق سامانه کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی به نشانی digital.aqr.ir  از منابع موجود در این پایگاه تخصصی استفاده کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید