۱۴۰۰-۰۹-۲۳

مادرها هم نیاز به استراحت دارند

کمی خودخواه بودن خوب است، شما را به مادر بهتری تبدیل می کند.

داستان این کتاب از این قرار است که سه نفر نویسندگان این کتاب متوجه شدند که دارای مشکلات مشابهی در زندگی و بزرگ کردن بچه ها و ارتباط با همسرانشان می باشند . بنابراین تصمیم گرفتند تا با مادران دیگر نیز مشورت کنند . برای این کار چند پرسشنامه تهیه کرده و از طریق ایمیل برای مادران مختلف شاغل و خانه در در اروپا و آمریکا و استرالیا و ... فرستادند. از پاسخهای دریافتی دریافتند که تمام مادران بدون توجه به اینکه شاغل هستند یا خانه دار، در سراسر دنیا مشکلات مشابهی دارند . سپس در جستجوی راه حل برای مشکل برآمدند. آنها از لابه لای داستان های این خانم ها نکته بزرگی کشف کردند و آن اینکه :  مادرها هم نیاز به استراحت دارند! ممکن است غرغرو باشند، اما فقط به یک زنگ تفریح نیاز دارند. شاید هم شادمانه با تمام قوا به پیش می تازند و فقط نیازمند یک تنفس کوتاه هستند. اغلب آنها به سبب تلاش خیلی شدید، از پا در می آیند، و برای حفظ تعادل نیاز دارند باتری هایشان را دوباره شارژ کنند. گاهی اوقات لازم است دکمه استراحت آنها را فشار دهیم تا بتوانند خودشان را دوباره پیدا کنند.
نویسندگان  دراین کتاب گاهی به نقل قول مستقیم می پردازند ،  گاهی راه کار میدهند ، گاهی سخنانی از بزرگان جهان در مورد موضوع بیان می کنند ودر پایان هر فصل نتیجه گیری را در قالب توصیه هایی از درون سنگرها بیان می کنند .
برخی موضوعات این کتاب عبارتند از: تغییر نگرش ، قدرت خود اگاهی ، اهمیت اینجا و اکنون ، ارزش استراحت ، ارتباط عاشقانه با همسر ، نیاز به ارتباط ، اهمیت توجه به خود ، قدرت کمتر، قراربوده است مفرح باشد و...

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید