هم زمان با هفته پژوهش
۱۴۰۰-۰۹-۲۴

پژوشگران برتر تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی تقدیر شدند

10 تن از پژوهشگران برتر تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در هفته پژوهش با اهدای هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

پژوهشگران برتر تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در هفته پژوهش با حضور رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.


به گزارش گنجینه رضوی، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در این مراسم که با حضور پژوهشگران در محل تالار کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار شد، با اشاره به بیش از 2 هزار دستاورد پژوهشی توسط پژوهشگران تالار محققان، این اقدام را قابل تحسین و تقدیر عنوان کرد.


وی با اشاره به جایگاه کتابخانه آستان قدس رضوی در تولید علم تصریح کرد: آستان قدس رضوی در تولید علم و دانش در منطقه سهم دارد و این سازمان خود را مکلف کرده است در سه محور وقف و نذر، زیارت و فرهنگ رضوی 50 درصد تولید دانش را تحقق بخشد.
حسینی با بیان این مطلب از محققان خواست تولید علم در محورهای عنوان شده را بخشی از دغدغه تحقیقاتی خود قرار داده و با ارائه راهکار در پیشبرد اهداف سازمان نقش ایفا کنند.


حجت‌الاسلام علی راجی از اساتید حوزه و دانشگاه و از چهرهای پرتلاش تبلیغی کشور به عنوان یکی از اعضاء این تالار با سابقه عضویت 23 ساله نیز طی سخنانی، پژوهشگران عرصه‌های مختلف را به مطالعه معارف علوم اهل بیت (ع) دعوت کرد تا در کنار تخصص، در امور کاری تعهد را نیز بیاموزند.


در ادامه این مراسم مصطفی جلالیان ابراهیمی دانشجوی دکتری برق مولف کتاب برگزیده سال 98 در رشته مهندسی و دانشجوی ممتاز برگزیده طرح شتاب آموزش و پژوهش، محسن جلالیان فریمانی دانشجوی دکتری مولف کتاب و استاد راهنمای بیش از 40 پایان نامه، حجت‌الاسلام علی راجی استاد حوزه و دانشگاه و صاحب تالیفات متعدد، بشیر سراجی دانشجوی دکتری تاریخ و تمدن و مولف کتاب، حسین صالحی دانشجوی دکتری تاریخ و مولف کتاب، با اهدای هدایایی از سوی رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.


همچنین حلیمه خاتون حیدری دانشجوی دکتری تفسیر و علوم قرآنی، سمیه سعادت‌زاده دانشجوی دکتری رشته برنامه‌ریزیی درسی، فرنوش شریعتی سرابی دانشجوی ارشد فقه و مبانی حقوق، ام‌البنین عباس‌زاده کارشناس ارشد ادبیات و زبان فارسی و دارای تالیفات متعدد در زمینه کودک و نوجوان و دکتر فاطمه سادات علوی نیز دیگر پژوشگران این تالار بودند که با اهدای هدایایی مورد تقدیر و تحسین قرار گرفتند.  


گفتنی است بالغ بر 13 هزار 800 پژوهشگر، مولف و دانشجوی مقاطع ارشد و دکتری عضویت تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی را در اختیار دارند که از این تعداد بیش از 4 هزار 600 نفر اعضاء از اتباع کشورهای مختلف اعم از امریکا، هندوستان، نیجریه، چین، پاکستان، افغانستان، کنیا،آذربایجان و عراق هستند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید