رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی عنوان کرد:
۱۴۰۰-۰۹-۲۵

ظرفیت نخبگان تالار محققان مرتفع کننده نیاز علمی آستان قدس رضوی

عبدالحمید طالبی رئیس سازمان سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی تالار محققان کتابخانه مرکزی را بهترین مکان برای شناسایی ظرفیت نخبگان برشمرد.

رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، استفاده از ظرفیت نخبگان تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی را مرتفع کننده بخشی از نیاز علمی سازمان عنوان کرد.


به گزارش گنجینه رضوی، در نمایشگاه کتاب هفته پژوهش موسسات زیر مجموعه سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی که در محل ورودی تالار قدس کتابخانه مرکزی برگزار شد،  عبدالحمید طالبی ضمن بازدید از غرفه سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد، تالار محققان کتابخانه مرکزی را بهترین مکان برای شناسایی ظرفیت نخبگان برشمرد.


وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی تولیت معزز آستان قدس رضوی تصریح کرد: سیاست‌های احضاء شده نیازمند به پیوست علمی و فرهنگی است که در این خصوص ظرفیت تالار محققان می‌تواند یاری‌گر بسیاری موثری برای سازمان در تولید علم باشد.


طالبی همچنین با اشاره به ماموریت آستان قدس رضوی در ترویج و توسعه فرهنگ رضوی در سطح ملی و بین اللملی، وجود بیش از 4 هزار 800 عضو خارجی این تالار را ظرفیتی برای تحقق این امر برشمرد.


 وی با اشاره به عضویت چهره‌های سرشناس کشوری در تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و سایر ظرفیت‌های علمی این تالار بر تعریف برنامه‌ای مدون برای استفاده از ظرفیت‌های علمی اعضاء آن تاکید کرد.


افتخارات علمی و پژوهشی کارکنان سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، طرح‌های علمی و پژوهشی سازمان در حوزه گنجینه‌ها، طرح‌های انجام شده برای ثبت نفایس و گنجینه‌های سازمان در فهرست آثار ملی، کتاب‌های منتشر شده توسط سازمان، آثار علمی و پژوهشی اعضای تالار محققان، طرح‌های علمی و پژوهشی سازمان در حوزه گنجینه‌ها، وبینارهای علمی و آموزشی برگزار شده و کتاب‌های آماده انتشار سازمان از سال 1398 تا 1400 از جمله آثاری است که در  غرفه سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به نمایش در آمده است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید