رئیس اداره خدمات کتابداری کتابخانه‌‌ مرکزی اسناد آستان قدس رضوی عنوان کرد:
۱۴۰۰-۰۹-۲۸

افزایش 20 درصد اهدای منابع مطالعاتی به کتابخانه آستان قدس رضوی در سال جاری

اهدای منابع مطالعاتی از سوی واقفان فرهنگی به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در مقایسه با سال گذشته افزایش 20 درصدی داشته است.

رئیس اداره خدمات کتابداری سازمان کتابخانه‌‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، از افزایش 20 درصدی اهدای منابع مطالعاتی به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
به گزارش گنجینه رضوی، عیسی اختری طوسی با بیان این خبر گفت: از ابتدای سال جاری  75 هزار منبع مطالعاتی به زبان‌های فارسي، عربي، انگليسي و سایر زبان‌ها به کتابخانه آستان قدس رضوی اهدا شده که موضوع اکثر این منابع اهدایی علوم اسلامی و مابقی در حوزه ادبيات، تاريخ، علوم فني و كاربردي و كودك است.

وی با اشاره به ثبت 21 هزار نسخه در دفاتر افزود: 30 هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های سیار،  5 هزار و 271 شماره نشریه به اداره مطبوعات و 350 نسخه کتاب خطی یا چاپ سنگی به‌منظور بررسی، به مرکز نسخ خطی ارسال شد و مابقی منابع در حال بررسی است.

اختری طوسی از خانواده مرحوم حاج علی دبستانی با اهدای 5 هزار و 114 منبع مطالعاتی در جایگاه نخست واقفین یاد کرد و گفت: بیت آیت الله مرتضی محامی با اهدای 2 هزار و 580 نسخه آيت الله سيدعلي مخملباف با اهدای یکهزار و  987 نسخه و خانواده مرحوم حجت الاسلام سيدمحمد موسوي كمركلايي (ره) با اهدای یکهزار و 170 نسخه در ردیف بعدی واقفین کتاب به کتابخانه آستان قدس رضوی در سال جاری قرار دارند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید