رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان
۱۴۰۰-۱۰-۲۸

بنیان سازمان های موفق، مدیریت ناب برپایه سیره اهل بیت(ع) است

رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان، مدیریت ناب را شیوه‌ای مبتنی بر سیره اهل بیت(ع) برشمرد که پایه و اساس مدیریت سازمان‌های موفق به شمار می‌رود.

به گزارش گنجینه رضوی، هادی زمانی در نشست آموزشی با معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، اساس مدیریت ناب را بر پایه تفکر عنوان کرد که با رویکرد مبارزه با اتلاف وقت و احترام به مخاطبین یک سازمان، افزایش بهره‌وری را به دنبال خواهد داشت.


وی تاکید کرد: اتلاف یکی از موانع تعالی یک سازمان به شمار می‌رود و تا زمانی که این اتلاف در تمامی امور یک مجموعه وجود داشته باشد، ارزش‌ها در آن مجموعه رشد نخواهند یافت.


هادی زمانی، این تفکر ناب را زیرساختی فرهنگی- ارتباطی برشمرد که به کمک آن ارزش‌ها در یک سازمان تعیین می‌شود و پیاده‌سازی آن حذف موانع رشد را به همراه دارد.  


وی، سبک مدیریت ناب را چکیده‌ای از ویژگی‌های ناب مکاتب مدیریتی عنوان کرد که حاصل جمع‌بندی دستآوردهای ارزشمند گذشتگان است.


این استاد دانشگاه، توجه به نیازهای اجتماعی عاطفی جامعه کاری را یکی از مولفه‌های ایجاد بازدهی بیشتر در یک سازمان برشمرد و تصریح کرد: یک مجموعه برای حرکت به سمت توسعه نیاز به مولفه های کاربردی دارد که زیرساخت‌های ناب بودن را محقق می‌کند.


زمانی تصریح کرد: برای دستابی به این مولفه‌ها، هر سازمانی باید به دانش و داشته‌های خود شناخت پیدا کرده و آن را شناسایی و به کار بندد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید