معرفی نرم افزار: نرم‌افزار سیویل تری‌دی Autodesk Civil 3D 2022 همراه با آموزش لیندا
۱۴۰۰-۱۱-۰۷

Autodesk Civil 3D 2022 + Lynda Civil 3D 2021 Essential Training‎

AutoCAD Civil 3D نرم‌افزاری کارآمد برای مهندسین عمران و شهرسازی و تکنیسین‌های این حرفه است و در راه‌سازی و خطوط ریلی، مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) و مستند کردن طرح‌ پروژه‌های اجرایی کاربرد دارد.

تمامی مراحل یک پروژه از جمله طراحی، هماهنگی، تجزیه و تحلیل عملکرد پروژه، بررسی گزینه‌ها و جزئیات در نرم‌افزار سیویل تری‌ دی مدل‌سازی می‌شود. اغلب پروژه‌های مفید عمران و شهرسازی مانند طرح‌ریزی و پیاده‌سازی سیستم‌های حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به صورت بسیار پیشرفته و توسعه‌یافته، مهندسی منابع آب (مانند ذخیره‌سازی، کانال‌کشی و انتقال آب، جمع‌آوری پسماند فاضلاب، هدایت آب‌های سطحی حاصل از بارش و فاضلاب) و … با استفاده از نرم‌افزار AutoCAD Civil 3D انجام می‌گیرد.
Civil 3D در واقع ادامه‌دهنده راه نرم‌افزار بسیار محبوب Land Desktop است که برای پروژه‌های راه‌سازی و تونل‌سازی به‌کار می‌رود. کارهایی مانند طراحی مسیر و خط پروژه و محاسبات مربوطه از امکانات اولیه این نرم‌افزار محسوب می‌شوند.
 ویژگی‌های نرم‌افزار Autodesk Civil 3D 2022قابلیت محاسبه هزینه‌های پروژه-تجزیه و تحلیل‌های جغرافیایی و زمین‌شناسی-برخورداری از قابلیت‌های هوشمند کار با لوله‌ها
•    توانایی ویژه در شناخت و کار با سطوح مختلف موجود در طبیعت
•    امکان ساخت مدل سه‌بعدی جاده‌ها، مسیرهای حمل و نقل ریلی و …
•    ابزارهای شبیه‌سازی و نمایش تحلیل‌های بررسی شده
•    قابلیت تولید مسیرهای رفت و آمد دو‌بعدی و سه‌بعدی
•    امکان استفاده از اطلاعات جغرافیایی
•    تحلیل توفان و سیل، آب گرفتگی سطحی و…

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید