استفاده از دانش و ظرفیت‌های داخلی در راستای مقبولیت فعالیت‌های اداری و مالی سازمان کتابخانه‌ها
۱۴۰۰-۱۲-۲۸

طراحی سامانه جامع نرم‌افزار حسابرسی توسط نیروهای متخصص کتابخانه دیجیتال رضوی

نیروهای متخصص کتابخانه دیجیتال رضوی با طراحی سامانه تخصصی حسابرسی، فعالیت‌های اداری و مالی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی را با همراهی کارشناسان مالی این سازمان به مقبولیت رساندند.

به گزارش گنجینه رضوی، سبحان بختیاری؛ مدیر مالی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مصوب شدن روند اداری، مالی و دیوانی سازمان و برطرف شدن برخی از ابهامات طی سه دهه گذشته را از دستاوردهای بهره‌مندی از این نرم فزار برشمرد.


وی، عدم تمرکز در تجمیع اموال را از دغدغه‌های این سازمان برشمرد و افزود: در این سامانه که توسط ظرفیت‌های داخلی سازمان به همت کارشناسان کتابخانه دیجیتال و با همکاری مدیران مالی سازمان طراحی شده، اصول و معیارهای استاندارد به روز حسابرسی در آن رعایت شده است.


بختیاری، درج لیست تمام اموال و دارایی‌های سازمان و قابلیت استهلاک‌گیری را از نکات بارز این نرم افزار برشمرد و افزود: عمر مفید اموال در این سامانه سال به سال تعیین می‌شود و اموال از رده خارج شده سازمان در آن بلوکه شده و قابل گزارش‌گیری است.


گفتنی است در مجمع عمومی سالانه سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی که به ریاست عبدالحمید طالبی برگزار شد، پس از بررسی و ارائه گزارش حسابرسی مقبول سازمان، مورد تقدیر ریاست مجمع و حاضرین قرار گرفت.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید