۱۴۰۱-۰۱-۱۰

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان کتابخانه دیجیتال رضوی در دسترس کاربران قرار گرفت

کتابخانه دیجیتال رضوی در راستای ارتباط با مشتريان و مديريت نحوه پاسخ به نياز‌ها و در خواست‌هاي آن‌ها به راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) اقدام کرد.

به گزارش گنجینه رضوی، مریم زبردست؛ مسئول فنی کتابخانه دیجیتال رضوی، کتابخانه آستان قدس رضوی را جز اولین مراکز فرهنگی مجهز به سامانه تعاملی(CRM) عنوان کرد که می‌تواند در توسعه فرایند ارائه خدمات نقش موثری را ایفا کند.

وی (CRM) را نقشه نحوه تعامل و مشاركت فعال با اعضاء کتابخانه و دیگر کاربران فضای مجازی عنوان کرد و افزود: در این فرایند نوع فعالیت و ارائه خدمات از ديد مخاطب در نظر گرفته شده و در برنامه‌ریزی‌های کاری در ارائه خدمات، تجربه و پیشنهادات کاربران و اعضاء نیز مد نظر قرار می‌گیرد.

زبردست افزود: تعيين زاويه ديد از ديدگاه مشتري به سازمان كمك مي‌كند تا شكاف‌ها و فرصت‌هاي موجود در خدمات ارائه شده  را مشاهده کرده و در این راستا نقشه راه و فرآيند‌هاي موثر‌تري براي سازمان در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: اين سامانه قابليت اتصال به كليه مبادي ورودي تماس مخاطبين با سازمان از قبیل تلفن، ايميل، فكس، پيام كوتاه و... را داراست كه اين امر به ارتباط آسان و سريع كاربران و ارائه درخواست‌ها و مشكلات آنان در ارتباط با دريافت خدمات كمك مي‌كند.

زبردست همچنين جمع آوري داده‌ها برای پشتيباني بهينه خدمات و مشاهده سوابق كاربر را از دیگر قابلیت های سامانه ارتباط با مشتری کتابخانه دیجیتال رضوی عنوان کرد.
        

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید