۱۴۰۱-۰۱-۲۵

جادوی کاغذ و تا اوريگامی

اوریگامی: یک هنر قدیمی (تاکردن کاغذ بدون استفاده از وسایل جانبی) برای بالابردن قدرت ذهن و خلاقیت های فردی است که زادگاه آن کشور ژاپن می باشد.

اوریگامی در اصل هنر تاکردن کاغذ (بدون استفاده از وسایل جانبی مثل چسب و قیچی) به صورت مختلف از جمله اشکال هندسی و حیوانات است که با مهارت خاصی انجام می شود. انجام حرکات ظریف دست و قدرت تمرکز ذهن، دو فاکتور اصلی برای تولید انواع اوریگامی است.
روش ساخت اوریگامی: در ساخت اوریگامی معمولا از یک قطعه کاغذ با ابعاد مختلف استفاده می شود. به طور کلی نوع کاغذ مورد استفاده می بایست نازک، صاف و مقاوم باشد و ترجیحا هنگام تا کردن دچار تغییر شکل نشود. همچنین می توان از کاغذهای رنگی متناسب با موضوع مورد نظر استفاده نمود. زمینه اصلی ساخت اوریگامی را یک کاغذ مربعی با ابعاد مختلف تشکیل می دهد.
این مجموعه آموزشی در قالب 39 درس و به صورت تصویری و دوبله شده به زبان فارسی می باشد که در حدود 8 ساعت آموزش تصویری را در خود گنجانده است/ سطح مقدماتی و ابتدایی این مجموعه برای یادگیری اوریگامی ساده می باشد که کمک به شکلگیری ذهن و هوش می شود. سطح پیشرفته این مجموعه نیز آموزش اوریگامی های تخصصی و 3 بعدی می باشد که کمک به یادگیری تکنیک و افزایش تمرکز می گردد.

CD 736/982 ج 447ع 1399شماره دیویی:

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید